Nostaljik Pazartesi

Mart 09, 2020

Bugünkü nostaljimiz altı sene önce tam da bugün yazılmış bir yazı. Benim hala kızım, canım Ferhan Ablamın doğumgünü için yazmışım. E o zaman bu sene de hep beraber kutlayalım mı.

İyi ki doğdun Ferhan Ablacığım :)

9 Mart 2014 Pazar

Bir Şey Rica Etsem Sizden ?



Ferhan Ablamın doğumgünü bugün. (Fotoğraftaki fıstık oluyor kendisi ) (Nazar değmesin diye yaşını söylemiyorum anacım, kimse inanmaz zaten, maşallah maşallah :)

Özel bir yaşa özel bir kutlama yapacaktık ama kutlama tarihini biraz ileri atmak zorunda kaldık.

Ben de düşündüm ki partiyi düzenleyemedim ama buradan hep birlikte "İyi ki Doğdun Ferhan Abla" dersek, en azından küçük bir sürpriz olur...

Şimdiden teşekkürler:-)



Ferhan Ablacım, yeni yaşın kutlu olsun :-) Seni kocaman kucaklıyorum ve harika bir yıl diliyorum:-) İyi ki doğdun . 

"Bu ablâ benim ablâm " :-)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Nice seneler olsun. Sevdiklerinizle:)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğmuş Ferhan abla, ışıl ışıl nice yılları olsun..

    YanıtlaSil
  3. Ablanızın doğum günü kutlu olsun,daha nice yıllara efenim.. 😊

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğdun Feriha'cığım, yaşını hiç göstermiyorsun inanki. O renki, o ışıl ışıl gülen gözlerin sevdiklerine sevgiyle bakmaya devam etsin inşallah. Düşünceli, tatlı Handan'a sarıl yerime :))

    YanıtlaSil
  5. sevdiklerinizle ailenizle sağlıklı huzurlu mutlu daha nice güzel ömürlere inşallah doğum günü kutlu olsun Feriha Hanım'ın 😊🎂🌸🌸 sevgiler güzel kadın 😘

    YanıtlaSil
  6. Ferhan Hanım, iyi ki doğdunuz, doğum gününüz kutlu olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil