Günaydın Millet

Mart 28, 2020

Dün yemeğim falan da olunca koca günü hemen hiçbir şey yapmadan film izleyip (Çocuklara The Mexican filmini izlettim, absürd film iyi geliyor insana :),  bir de nihayet bir yapboza başlayarak geçirdim.

Akşam erkenden uykum geldi.  Yatar yatmaz uyumuşum. Uyumuşum da gecenin yarısı ortalıklarda dolanan Bilgiç'in hunhar kapı açma kapama, mutfakta dolanma sesleri ile uyanınca boncuk boncuk bakmaya başladım mı sana.

En iyisi kalkayım dedim. Akşamdan mutfağa girmemiştim. Sağda solda biriken bardakları ıvırı zıvırı makinaya yerleştirdim. Bulaşık yıkadım, kaldırdım. Bir ara fırın kapağını karbonatla silmekteydim.

Baktım mutfağın işi bitti ama ben hâlâ cin gibiyim. Geçtim yapbozumun başına. Rengârenk, tatlı mı tatlı bişey. Yapması çok kolay. Onunla da geçirmişim bayağı süre.


Saat 5.30 du, yeniden yatağıma kıvrıldım. Dışarıdan geveze gece kuşlarının sesi geliyordu, gözlerimden uyku akıyoru, şükrederek uyumuşum.

Da bi de güzel uyanabileydim. Ay hepten ters yüz oldum. Şimdi de uyanasım yok. Ee uyu o zaman diyebilirsiniz ama yatmaktan da sağım solum ağrımaya başladı. Benim vücudum fazla yatınca ağrıyo.

Neyse biraz açılırsam, yarım saat sonra pilatesim var. Ona katılacağım.

Bir de acıktım. Dün o kadar da çok yediydim ama bu ara yine yiyip doymama hallerindeyim. Bir paket cipsi de götürmeyecektim :D

Yine pisli puslu bir hava var gibi.

Bugün kendime yapacak bir ev işi çıkartayım. Hareket olmuş olur. Hem kendime iş çıkartınca onu yapasım gelmezse,  bol oturmaktan çok daha fazla keyif alıyorum, sanki kaçamak yapmışım gibi, hahahah.

Gidip mutfağa kahvaltılık nelerim var bakayım. Pizza pişireceğim öğlene. Çekmecede bulduğum pek değerli iki paket mayam var :)

Bir de kasabı aramalı. Hiç et kalmadı. Umarım eve servis yaparlar.

Hepinize harika bir haftasonu olsun.


Bu arada unutmayın, bu akşam saat 20.30 -21.30 arasında dünyamız için ışıklarımızı bir saat kapatıyoruz.

Biz yine her türlü aburcuburumuzu, çayımızı,  kahvemizi alıp mum ışığında kitap okuyacağız. Sadece ışığı değil tüm elektronik aletlerimizi de kapatıyoruz :)

Haydi siz de katılın bu güzel etkinliğe.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Varken ışıkları falan kapamayın bence,ne olur ne olmaz.Bu yıl tehlikeli şakalar yapıyor.Bakarsın büyük bir elektrik kesintisi de oluverir..
    Yapboz iyi fikir gerçekten. Pizza benimde yarınki menümde var.
    Bu gençler niye böyle gece kuşu benimkilerde gece yatmaz, sabah kalkmaz durumdalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de elektrik kesintisi olmasın diye kapatıyoruz zaten Mehtap, bütün dünya bir saat kapatınca 24 saat biriktirmiş olacağız :)

      Yapboz çok iyi geldi.

      Ben de anlamıyorum neden gece kuşu olduklarını :)

      Sil
  2. Günaydın Handan yapboz iyi fikir aslında, almak lazım bu günlerde sıkılmamak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde bir kaç kutu vardı, tam zamanı Özlem. Bayağı güzel oyalıyor.

      Sil
  3. Puzzle görünce neden bu daha önce aklıma gelmedi deyiverdim en iyi vakit geçirme yöntemi değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Fazla yatınca benimde her yerim ağrır. Bisküviyi pudding yaptım akşam için kilolar geri geliyor. Hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kiloları verene kadar canım çıkmıştı ama evde otururken de yeniyor :)

      Sil
  5. bu etkinlikten haberim yoktu yapabilir miyim kısmı da muallak ya olsun varsın, uyku düzenim hiç olmadı ama çok zorluyor insanı o düzensizlik :( sağlıkla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gece de hortladım Eylem. Yatakta dönüp duemak yerine kalkıyorum, daha iyi oluyor. Enerji harcayamıyoruz sanırım.

      Sil
  6. Yapboz benim de yapmak istediğim ama daha önce hiç yapmadığım bir şey. Baya yoğun ve aktiviteli güzel bir programın var ne güzel :). Bu arada belki zaman bulursan yapmak isteyeceğin ve seni mimlediğim bir meydan okuma var blogda, bekleriz efenim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol renkli kolay bir yapbozla başlayabilirsin Öneri Makinesi :)

      Meydan okumanı yapıyorum yavaş yavaş, çok iyi geldi valla.

      Sil
  7. Yapbozun ne kadar renkli. Bitirdiğinde çok güzel görünecek gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bittiğinde bozulup anneme gidecek Şule :) Çok kolay bir puzzle çıktı, bitmek üzere.

      Sil
  8. Samimi içten bir yazı kaleme almışsınız

    YanıtlaSil
  9. Herkes evde olunca zor. Yoksa evde olmak keyifli.

    YanıtlaSil