Baharın İlk Gününe Bahar Fotoğrafları Yakışır

Mart 21, 2020

Benim gibi google albüm arşivinde dolaşıp mutlu olan var mı bilmem. Öyle iyi geliyor ki. Aaa şu filme gitmiştim, bu arkadaşlarımla buluşmuştum, o kadar olmuş mu bu kitabı okurken derken yüzüme bir gülümseme yerleşiyor.

Şimdi gidip eskilerden bahar fotoğrafları toplayayım, kendimize güzel bir şarkı falı yapalım :)











Beğendiğiniz fotoğrafa tıklayarak şarkınızı almayı unutmayın.

Güneşiniz olsun gönlünüzde :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Yine bayıldım payıma düşen şarkıya :) Momentos kelimeleri ait oldukları müziğe kavuşturuyor, siz de fotoğrafları Handan abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlaması terapi gibi geliyor bana Manxcat :)

      Sil
  2. Ne güzel çiçekler... Doğa inadına güzel bu ara ☺️

    YanıtlaSil
  3. Ben Google'a fotoğraf yedeklemeye geçen sene başladım. Arada girip neler olduğuna bakıyorum. Güzel nostalji oluyor :-)

    YanıtlaSil