Nostaljik Pazartesi

Mart 23, 2020

Herkes her gün evde olunca günleri de karıştırır oldum ama nostalji zamanımız gelmiş. Madem bu sene evden çıkıp da görmeye gidemiyorum o zaman sakuraları buraya getiririm ben de dedim :)

Güneşiniz olsun gönlünüzde.

26 Mart 2019 Salı

Sonunda Sakuralara da Kavuştum

Dün sabah, evdeki bütün dağınıklığı olduğu yerde bırakıp,  çiçekleri bitmeden sakuralara yetişmeye koştuk.

Bugün daha ayağa kalkamadım, üzerimden tır geçmiş gibi, hasta mıyım yorgun muyum anlamadım . Her ikisi de olabilirim :) Bu kadar koştururken enerjim tükendi tabi.

Neyse biz baharın güzelliğine bakalım.

Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'nde Ertuğrul Adası, batan Ertuğrul Firkateyni'nde ölenlerin anısına Japon Sakura Derneği tarafından hediye edilmiş sakuralarla dolu. Şimdiye kadar denk düşürememiştik. Bu hafta giden arkadaşlarımı görünce yetişmeliyim ben de dedim :)

Fazla uzun sürmüyor, bence fırsatı olanlar gidip görsün. Sanırım Baltalimanı'nda da bir Japon bahçesi varmış. Oraya da bakabilirsiniz.

















Not : Fotoğraflara şarkı ekleyeyim dedim ama bugün içimdeki müzik sessizmiş, siz en iyisi sadece görüntüye odaklanın :)

Not2 :) Tabii ki orada çekilmiş başka bir sürü fotoğraf daha var , daha sonra yayımlayacağım :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Bu yıl biz de açtığında Baltalimanı'ndakine gitmeyi planlamıştık arkadaşımla. Hayaller hayatlar işte :)) Çok güzel fotoğraflar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl fotoğraflarla yetinceğiz Elif :) Teşekkür ederim.

      Sil
  2. İçim açıldı. Bizim sokakta da bir tane var. Biraz yürüyebilir hale geleyim benim de ilk hedefim onu ziyaret. Umarım o zamana dek dökmez çiçeklerini! Dökerse de canı sağolsun aman, senin güzel fotoğrafların yeter! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökerse de eminim başka bir güzellik buluruz bakacak Ceren :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Evet. Onlar daha değişik bir türü yalnız, dha uzun sürüyor çiçekli halleri.

      Sil
  4. Bugünler de geçer umarım. Sonra senin bloğunda "Nostaljik Pazartesi" başlığında Corona yüzünden evden çıkamadığımızı okuruz ve ne günlerdi deriz :-(

    YanıtlaSil