30 Gün Şarkı Meydan Okuma Tekmili Birden :)

Mart 31, 2020


Sevgili Öneri Makinesi bir meydan okuma hazırlamış. Ayrıntıları için şuraya bakabilirsiniz :)

Ben tabii ki bir şarkı ile duramam, hepsini bir defada yapıyorum. İyi dinlemeler hepinize :)


1. Bu ay keşfettiğin bir şarkı

Bu ay Ozzy Osbourne'un Ordinary Man albümünü dinledim.



2. Seni tarif eden bir şarkı

Hımmm, beni tarif eden şarkıı. Bu şarkıyı sizlerden istesem ben. Size beni hatırlatan bir şarkı ismi yazsanıza bana :)


3. İsminde yemek adı geçen bir şarkı

Hahaha, aklıma gelen ilk şarkı. Diğeri de Domates Biber Patlıcan 'dı var :)



4. Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı

Aslında fena sayılmayacak bir repertuarım var, türk sanat müziğinde :) Neyse biz kaydırmayalım müzik tipini fazla.




5. İyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan bir şarkı

Bu ne demek anlamadım. Zevkin iyisi nasıl oluyor ki?  Yani klasik müzik dinlersem mi iyi bir zevkim oluyor, sanat müziği dinlersem mi?



6. Adı küçük harflerden oluşan bir şarkı

Böyle birşey mi varmış? Nasıl yani baş harfi de mi küçük oluyor. Ne zor soru buuuu :) Bulamadım bu şıkkı.

7. Adı büyük harflerden oluşan bir şarkı

Valla bir saat aradım, spotifyda büyük harfle yazılmış tek bu şarkıyı buldum listemde :)



8. Hak ettiği değeri görmemiş bir şarkı

Hak ettiği değeri bulmuş mu bilmiyorum da niye Megadeth hiç çalmaz bu şarkıyı konserlerinde acaba?



9. Adı 3 kelimeden oluşan bir şarkı



10. Dinlediğin son şarkı (dürüstlük arkadaşlar :))




11. Aşk hakkında bir şarkı



12. Dinlemeye utandığın bir şarkı

Dinlemeye utandığım bir şarkıııı. Var mı öyle bir şarkı ki?  Sevdiysem dinliyorumdur, utanacağımı sanmam dinliyorum diye.

13. Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı

Dur bi bakiim. Bu çıktı.




14. Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı

Arkadaşım Zeyfi getirmişti konser dvdsini bu grubun :)



15. Film soundtrackinden bir şarkı

En son oğuşlarla gittiğimiz filmden.



16. Adını sevdiğin bir şarkı

Mucizelere inanırım :)



17. 17 yaşında olmak hakkında bir şarkı

17 yaşımın bir şarkısı olsun bu :)


18. Sana birini hatırlatan bir şarkı

19. Öfkeli olmak hakkında bir şarkı

Hahaha ilk aklıma gelen şarkı bu oldu. Öfkeliyken söylemesi çok iyi oluyor :)



20. Adı akronim olan bir şarkı (biraz araştırma isteyen bir bölüm :)

Akronim ne demek şimdi öğrendim iyi mi :)



21. Gecenin 3'ünde dinlediğin bir şarkı

Gecenin dördü desek :)



22. Adı uzun olan bir şarkı

I'm Still  Haven't Find What I'm Looking For :)



23. Sahilde dinlenecek bir şarkı

Buna en çok beach boys yaraşır sanki :)



24. Bütün gün aklına takılan bir şarkı

Evde kısılıp kalmışken dilime dolanan şarkı :)





25. Farklı bir dilde şarkı (hadi bunu İngilizce ve Türkçe dışı yapalım :)).



26. Uyumana yardımcı olan bir şarkı

Uyumama yardımcı olan bir şarkı yok ki benim, yatarken ışık olmaz, ses olmaz, bir tek dışarıdan kuş sesi geliyorsa o. Bi de böyle çok sakin makin çalan müzikler geriyor beni. Hani şu huzur veren diye meditasyon şeyleri falan tüylerimi diken diken ediyor.  Hımm.. Şunu koyabilirim sanırım. Çocukluğumun en güzel sesi, içerki odadan gelen baba sesi..



27. Şu an nasıl hissettiğini tarif eden bir şarkı

Korkma ondan budan,  ne ölümden ne hayattan,  şu dünyada gördüklerinin hepsi bir, hepsi Hak'tan.



28. Eskiden nefret ettiğin ama artık sevdiğin bir şarkı

Nefret ettiklerimden hep ederim de sadece şu şarkıyı duyunca nostaljik oluyorum.  Hemen Ortaköy, pazar günü kurulan tezgâhlar, evden hiç üşenmeden bir çay içmeye oraya gidişim geliyor aklıma.



29. Romantik bir buluşmada çalınacak bir şarkı

Can'la ilk buluştuğumuz günlerdi. Rumeli Hisarı'na çıkmıştık. Orada ben bu şarkıyı söylerken dans etmiştik.



30. Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı

Son olarak yine bir film müziği paylaşayım sizinle.




İşte bir meydan okumanın daha sonuna geldik. Sağolasın Öneri Makinesi,  çok iyi geldi, iki gündür şarkı seçmeye çalışıyorum,  vakit nasıl geçti anlamadım.

Beni tarif eden şarkıları bekliyorum  bu arada,  unutmayın :)


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. 19. maddenin şarkısı iyiymiş, bundan sonra ben de isyanlarımda bu şarkıyı çalarım :D

    YanıtlaSil
  2. Tuhaf sorular var gerçekten:) Listenden benim seçtiklerim: 17-20-23-25-28-29

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı sorular benim mantığımla uyuşmadı ama genel olarak yapmaktan keyif aldım Tyrha :) Değişik bi şarkı da dinleyeydin, yenilik olurdu :)

      Sil
  3. Şu küçük harf ve büyük harfi ben de anlamadım. Yapacağım ben de en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  4. Romantik şarkı sorusu senle anlam kazandı şimdi, yaşanmış hikaye sonuçta :). Biz de anca hayaller filmler :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, evet ya, benimkisi romantizmin dibi olmuş :)

      Sil