Son Durumlar

Mart 13, 2020

Okullar tatil oldu, benim oğlanların keyfi çok yerinde :) Artık bilgisayar odasından çıkmazlar. Öyle çok sesleri çıkıyor ki kapılarını açık da tutamıyorum, sonra içeri girdiğimde oksijen miktarı onda bire düşmüş,  kokudan bayılma seviyesine gelinmiş oluyor. Dur hazır onlar uyurken pencere açayım odada. (Üşenmedim gidip açtım :) Tabii ki tatile bugünden başladık. Pazartesini beklemeye derek yok.

Bir kaç gündür nane mollayım. Kendimi sıcak hissediyorum. Bu sabah spora gitmedim artık. Biraz dinlendireyim bari kendimi. Sanırım yine kadınsal meseleler yüzünden oluyor. Ne meselelermiş kardeşim.  Derken başka bi hastalık kapmışımmış meğer. Hahahaha. Merak etmeyin onu da düşündüm. Şu an için yapacak bir şey yok,  portakalımı yiyip oturmaktan başka nasılsa :) Dün oturdum nefesimi tuttum, ay maymuna çevirdiler bunlar bizi, 50 saniye tutuyormuşum, serbest dalış yapmayacağıma göre bu yaştan sonra fena değil bence.  Ya da yapmaya başlasam mı acaba?

Kumrularla savaştayım. Yumurtladılar diye sesim çıkmamıştı. Yumurtayı kaptırmışlar. Yine yuva yapmak derdindeler. Yahu bunlar 12 ay yuvalanıp yumurtluyorlar mı ne. Bir de inatçı bir de inatçılar. Dolabın üzerine birşeyler koyduk,  duvardaki minicik saksıya dadandılar, oraya terlik koymuş Can, dart tahtasının üzerine, oraya da terlik koymuş, şimdi gelip dolanıp çıkıyorlar ama pek yakında sandalyelere yumurtlayacaklar diye korkmaktayım :D



İşte bizde durumlar böyle. Dün ütü yaptım,, onlar yerleşecek, çamaşır makinası tabii ki çalışıyor, evin süpürülmesi gerek. İşler işler işler anacım.

Bir minicik video yükleyeyim dedim deminden beri yüklenmedi, instagrama bakın anacım.

Hadi çüüüz.


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Evet gençler mutlu ama uzaktan eğitim işlevsel olmazsa kaybedilen zamanı yazın okula giderek telafi etmek durumunda kalabilirler. İnşallah bu süreci en az hasarla atlatırız Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki bizimkiler sınav senesinde falan değil Yıldız, asıl onlar için çok zor zamanlar. Belirsizlik cidden can sıkıcı. Üç haftayla bitecek birşey mi hiç bilemiyorum.

      Sil
  2. Alınan tedbirler umarım işe yarar. Kayıpsız hallederiz bu zamanları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin biraz evine çekilip ailesiyle beraber zaman geçirmesi iyi olacak Ebemkuşağı. Bir yanım bir sürü şeyi unutturmak için abartılmış bir şey bu diyor. Artık bütünüyle kuşkuda yaşıyoruz ne yazık ki.

      Sil
  3. Hijyene dikkat edeceğiz, elimizi yüzümüzü yıkayacağız, kalabalık ortamlara girmeyeceğiz. Elimi yıkıyorum, yüzümü yıkıyorum inadına burnum gözüm kaşınıyor yada astım hastası olduğum için bahar alerjisi. Kolonya bulamadım olanla idare edeceğiz artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapabileceğimiz başka bir şey yok Özlem.

      Sil
  4. bizim kız da bugün gideyim mi gitmeyeyim mi düşündü taşında sonra arkadaşları ile konuşup gitmeye karar verdi bu sabah bir enerjik bir keyifli gitti ki sorma gitsin zavallı lgs yorgunları oldukları için bu tatil pek iyi geldi onlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım canım, biraz nefes alsın yavrucaklar.

      Sil
  5. Nefesini niye tuttun ya hu!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korona olunca tutamıyormuşsun da ondan Mehtap :) Ultra süper yöntemler deniyoruz :D

      Sil
    2. Bunu duymamıştım valla. O kadar çok şey dönüyor ki.Deneme yapayım bende:))

      Sil
  6. Handan abla bisikletin var mı? Yoksa hemen bul bir tane. Depresyonun dibindeydim tüm gün ama az önce 1 saat bisiklet sürdüm rüzgarda savrula savrula. Yok böyle bir his, özgürlük, nefes... O kadar iyi geldi ki! Boşver evi, ev işini, kendin için bişey yap! İlla bisiklet değil tabi ki, seni ne uçuracaksa onu yap ilk önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bugün evi temizledim toparladım pek iyi geldi Manxcat :D

      Spor iyi geliyor bana da. Bisiklete binemiyorum ne yazık ki dizler nanay.

      Sil
  7. Yazıda bir sürü şey var tabii, ama yorumumu "anacım" kısmından yapacağım :) Aklıma "Olacak O Kadar"ın Oya Başar'lı son sahnesi geldi :) "Bu akşamlık da bu kadar. Beni özleyin anacım. Baaay!" :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel programdı, değil mi :)

      Benden de sevgiler :)

      Sil