Corona Morona

Mart 05, 2020

Bir tarafta evine stok yapmaya çalışanlar bir taraftan "ne olcak yeaaa" cılar.

Doğrusu virüsün yaptıkları değil de bizim yaptıklarımız bana ilginç geliyor.

Gün olmuyor ki WhatsApp a şurada kesin görülmüş, ambülansta kıyafetlileri eşim görmüş yok efendim bilmem ne hastanesinde karantinada biri varmış kimseye haber vermiyorlarmış mesajı düşmesin.

Hayır bunlara şaşıran ya da böyle birşeyi beklemeyen var mı anlamıyorum. Bütün dünyadaki virüs burayı pas geçip - ki ara durak,  aktarma istasyonu herkes buraya uğruyor - gitmeyecek herhalde.

Yapacak bir şey var mı?

Valla sizi bilmem benim iki öğrenci oğlum, onları geçtim bir pilot kocam var. Yapacak birşeyim olduğunu hiç sanmıyorum.

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Virüs de bizi teğet geçmiş galiba. Net bir bilgi alınmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyle ilgili alınıyor ki bununla ilgili alınsın.

      Sil
  2. Valla bizim burada marketleri soydu insanlar, sonra da "ay raflarda hçbişi kalmadı aooo" diye panik yaptılar. Bazı ünlü marketler hemen stoklardan doldurdu rafları sırf insanlar rahatlasın diye ama bugün yine aynı, çok kalabalık herkes eve istifliyor. Corona'dan değil de yarattığı panikten gideceğiz sanki....
    Bu arada Handan eşin Pilotsa aslında en önemli bilgiyi ondan alırız, bizi sık sık bilgilendir e mi :))) Faydalı blog, faydacı okur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada insanlar panik olursa hepten yandık. Artık ekmeği bile kaç liraya satarlar.
      bilmem.

      Bizim pilot kokpitinden çıkmadığından pek bilgi kaynağı değil :D Zaten adam tatile gitti, öyle de tedbirlidir.

      Sil
  3. bizim hastanede var dediler gelen tahlil sonuçları temizmiş sözde. ben doğru haber yaptıklarını sanmıyorum mutlaka virüs bizde de var.

    YanıtlaSil
  4. burada her türden adam var iranlısı, rusu, uzak doğulusu, almanı. marketler dolu raf maf boşaltan yok, maske takan yok. şu an yapabilecek bi şey olduğunu da sanmıyorum. ekstradan el sabunlayalım napalım.

    YanıtlaSil
  5. Ben de o panik havasına kapıldım ve gidip 4 paket makarna aldım:))))) artık o 4 paket beni nasıl kurtaracaksa:))) sonra da kendi yaptığıma kendim güldüm.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahkaha attım yorumunu okuduğumda Çenebaz :D Hahaha, ben de alsam öyle bişey olurdu ihtimal :D

      Sil
  6. Yakında hastane randevumuz var. Çift katlı maske yaptım. Eldivenler de hazır 😄 Minik bir önlem. Ne olur ne olmaz diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele hastaneye giderken çok iyi yapmışsın Zülâl.

      Sil
  7. Ya ben cidden korkuyorum her an patlayacak gibi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hasta olmamı umursamıyorum da, olup habeeim olmadan çevreme bulaştırmaktan çekiniyorum Sev.

      Sil
  8. Bir mağazada çalışıyorum ve tüm gün gelenlerin yarısından fazlası yabancı müşteri. Ticaret için İran, Irak Rusya'dan özellikle. Diyecek başka bir şeyim yok yani.. Bugün de o dediğiniz videolardan birisi ulaştı bana. Baya, karantinaya alınmış sedyede birisi. Bilemiyorum artık bende ne doğru ne yanlış. Biz kendimizce önlemler almaya devam galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimizce önlemler almaya devam Akela.

      Sil
  9. Neyse ki havalar yavaş yavaş ısınıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak havayla bir alâkası yok ki virüsün Yıldız.

      Sil
  10. Verilen bilgilerin doğruluğuna pek inanmıyorum...
    Bu kadar teğet geçmesi fazla peri masalı. Bilmiyorum.
    Neyse corona morona git benden vur ona :))))))))))))))

    YanıtlaSil
  11. Açıkçası ne kadar tedbirli olsak da, ölüm zamanı geldiyse yapacak hiçbir şey yok maalesef. Rabbim korusun hepimizi.

    YanıtlaSil
  12. Sadece dikkatli olmaktan başka bir seçeneğimiz yok tabi ki... Belki de geldi haberimiz yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de Şebo :) Hasta olacak halimiz bile kalmadı :D

      Sil
  13. Marketler yağmalanmaya başladı mı, gördün mü bak geç kaldık biz :)). Önlemler yerine dedikodunun önde olduğu klavye yarışı. Türkiye' de yok söylemi kadar komik , sonuca faydası olamayan yorumlar. Hastalık ciddi, bakmayın siz bize bir şey olmazcılara, bir o kadar da grip işte. Her yıl gribe kaybettiklerimizn illa cafcaflı bir ismi mi olmalı. Biraz dikkatli olmalı ve yapmamız gereken sadece hijyene ve bağışıklığa dikkat, en azından hastalık hafifleyene kadar biraz kalabılıktan kaçınmak.An itibariyle 104 ülke, içlerinden adını bir çırpıda hatırladıklarım iki elin parmaklarını geçmez, bunlardan biri de bizim ülkemiz. Egenin diğer yakasında 66 vaka olmuş, diğer komşulara bakmıyorum bile. Sağlıkla kalalım.

    YanıtlaSil