İki Gevezelik Yapiim

Mayıs 06, 2020


Filbaharlarımla birlikte oturuyorum. Kokuları içimi açıyor. Birazdan spor yapacağım, öncesinde azıcık dinleneyim dedim.


Dün gece bir saat uğraşıp tırnaklarımı düzelmiştim.


Maydonoz, dereotu yıkama, köfte yoğurma, patates yemeği ve enginar pişirme ve arada sürekli bulaşık kaldırma aktiviteleriyle geçen eğlenceli sabahımdan sonra bu hale döndüm.

Gidip ojeleri çıkartıp açık renk bir şey sürmeli.


Biri kuaförler açılıyor mu demişti?  Alışmıştım ben pammık nine olmaya aslında.

Ben yazana kadar spor zamanı geldi. Gidip bi spor yapıp geldim. Ramazanda aç karnına spor yapacağım da hiç aklıma gelmezdi doğrusu :)

İşte bugünlük benden bu kadar. Biraz kitabımı okuyayım sonra yine beni mutfak bekler.Pek fazla ayrı kalamıyoruz kendisiyle.

Ya da yapboz mu yapsam. Bitemedi bi türlü son yapboz, gözlerim şaşılaşmış olabilir bakıp dururken.


Hehe tepetaklak koymuş olmuşum ama idare edin artık.

Hadi çüüz.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Puzzle ne kadar zormuş Handan abla. Her yer mavi! Bence saçlar doğal kalsın. Tamamen kendi rengini bulana kadar biraz sıkıntılı bir süreç ama ondan sonrası büyük rahatlık bence :) Saçları erken yaşta beyazlamaya başlayan çoğu arkadaşım doğal hallerine bıraktı saçlarını son yıllarda ve bence çok da yakışıyor doğallık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet puzzle oldukça zormuş Manxcat. Renk aynu, milyon tane ev arasında bir şey belli olmuyor. Bitirdiysem sırf inatçılığımdan :)

      Saçları bir ara bırakacağım kendi halime. Geçmesi de zor olmayacak zira kısacık kestireceğim ama ben sarı saç bile sevmem, çok soluk oluyorum açık renk saçla, makyaj falan gerekiyor.

      Sil
  2. Yalan yok yakışmış beyaz. Yaşlı göstermemiş hiç.
    Ah birde ben kendime baksam birde...

    YanıtlaSil
  3. O yapboz biter mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günde üç tane beş tane, zorlaya zorlaya bitiriyorum Biçay :)

      Sil
  4. Puzzle için kolaylıklar diliyorum. Çok büyük bir emek var orada. Ayrıca bence çok güzel gözüküyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı puzzle, bugün biter diye umud ediyorum bakalım Akela. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Selam.
    İyi görünüyor benim güzel gulen arkadaşım.
    Öyle aklıma düştün,
    Sporu ben de abarttım sanırım , boynum,belim tutuldu azıcık da usutunce,sıcak su torbası yoldaşım oldu.
    Öpüldünüz ....
    Gülendam ❣️❣️❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun Merihim, amman dikkatli olalım bu aralar canım . Kocaman öptüm ben de :)

      Sil
  6. Selam handan genç olunca beyaz saçın önemi kalmıyor.Cildiniz çok güzel. Yakışmış beyazda bir renktir. Bende boyadan bu sen vazgeçme kararı aldım. İlk günler alışmam zor oldu. Hele temizken o kadar kötü gelmiyor. saçta çok geç uzuyor. Şu corana günleri ne zaman bitecek bilmiyorum Biraz daha uzasın üzerine belki bordo röfle yaptırırım.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zehra :) Ben de bir ara boyamaktan vazgeçeceğim ama sarışın olmayı da sevmeyen bünye açık saça alışamadı henüz :) Bir de çok bakımlı olmak gerekiyor. Ama açık rwnk bırakırsam ben de lacivert röfle yaptırırdım sanırım :)

      Sil
  7. O ışıltılı gülüşe her renk yakışır bence :) maaşallah.. Bir maaşallah da puzzle için zira ben olsam çoktaaaaan terk i diyar eylemiştim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mimoza. Puzzle hâlâ yavaş ilerliyor. Bu kadar kalınca anında bitmesi gerekiyordu ama nerdeee. Bir de yine parçasını kaybetmişim sanırım. Bu kaçıncı kaybettiğim parça :D

      Sil
  8. Yapboz gerçekten çok zor görünüyor. Fotoğrafına bakarken bile gözlerim ağrıdı.

    Handan maşallah cildin çok güzel. Hani genç kızlar saçlarını beyaza boyatır ya sanki sen de saçlarını beyaza boyatmışsın gibi. Saç ve cilt yaşın tutmuyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapbozdan çok hani karman çorman resimlerde üç adam beş şapka falan bul bulmacaları vardır ya, o modda yaptım Şule, ama gözler çok yoruldu.

      Cildim fena değil ama tabi fotoğraflardaki gibi de değil, makinalar bi pürüzsüzleştiriyorlar kendi kendilerine :) Teşekkür ederim :)

      Sil