Film Meydan Okuması 8

Mayıs 08, 2020

8. Sizi mutsuz eden bir film seçin.

Genel itibariyle sonu mutlu bitmeyen filmler beni üzer. Belirsiz bitişleri de sevmem. O son noktanın koyulmasını isterim.

Ama beni mutsuz eden film deyince ultra karamsar, bilimum  belirsiz alt mesajları vereceğim diye daraltan filmler geliyor aklıma. Mesela Birdman. Ay bir daral bir daral. Hayatımın ona giden iki saatine yazık.



Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ben de bir şey anlamadım bu filmden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem anlaşılır gibi değil hem de sıkıcı Turgay :)

      Sil
  2. Bu filmi sevmediğini söyleyen iki arkadaşım daha var. Ben sevmiştim ama. Replikleri, oyunculukları, tek plan çekimi çok hoşuma gitmişti. İkinci kez izlemedim. Tekrar tekrar izleme isteği uyandıran bir film değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sıktı içimi Şule, bittiğinde de eeee ne oldu şimdi dedim. Sıkılmama da değmedi.

      Sil