İnstagramda Sevdiğim Ünlüler

Mayıs 18, 2020

İnstagram hesaplarını takip ederken insanlara bakışım değişebiliyor.

Bazılarının ne kadar sığ olduklarını görürken bazıları da şaşırtıyorlar.


Meselâ Naomi Watts ne kadar eğlenceli bir kadınmış :)

Kızı ile yaptıkları bu video meselâ. Gitmişken, markete gitmesini, temizlik yapmasını falan da izleyin. Çok tatlı.


Sonra Natalie Portman'ın yemekleri var. Vegan yemekleri daha çok. Çoğunlukla hikâyelerinde paylaşıyor ama şurada yeni bir tarif öğrenme videosu var. Elimizde büyümüş hallerini düşündükçe anne olması da çok ilginç geliyor bana :D


Kevin Bacon,  öyle pek hayranı olduğum bir insan değildi ama instagram hesabına bayıldım. Hele pazartesi blues kısmı çok hoşuma gitti. Pazartesi günleri plaklar paylaşıyor. Şuradaki gibi. Kyra Sedgwick ile 1988 den beri evlilermiş, biliyor muydunuz? Çok hoşuma gitti.


Milla Javovich, üç kız annesi.  üçüncü bebeğini yeni doğurdu. Bahçe ekip biçiyor, çocuk büyütüyor ama bir taraftan da toplumsal olaylara şurada olduğu gibi  tepkisini de veriyor.  


Johnny Depp yeni instagram hesabı açtı. Mumlar ve güzel ambiyansla sohbet ettiği ya da gitar çaldığı şuradaki gibi sahneler görüyoruz arada. Cool  adam reklâmını yapması bile kuul :D


Leonardo Dicaprio 'nun hesabında kendisi gördüğüm tek kare bu. Tamamıyla şuradaki gibi yazıları olan çevreci bir hesap. Hayranım ona.


Kate Beckinsale'in kedileri ise inanılmaz.  Ben şuradaki gibi  saç kesimi yaptıran kimse görmedim azizim. Yalnız kadıncağızın sonu iyi değil gibi :D

İşte benim izlediklerim. Sizin var mı ekleyeceğiniz böyle keyifli hesaplar?

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Vallahi hiç üşenmedim tek-tek ziyaret ettim. Kate Beckinsale kedisiyle çok komik geldi. Bir de Natalie Portman. Bakıyorum (ne tesadüf "Leon"u yeni izlemişken) bu Matilda değilmi diye, meğersem o kızmış. Ben malesef adlarını çok bilmem özellikle yabancı oyuncuların.🙄 Güzel bir postdu. 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de artık öğrenemiyorum isimleri Umman, eskiden hepsini bilirdim :)

      Sil
  2. Kevin bacon ve eşine bayılırım ikisininde ayrı ayrı dizilerini takip ederdim. Evli olduklarını sonradan öğrendim. Teşekkürler hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel diziler vardı eskiden izlediğim CNBC -e de, şimdi bir ton dizi arasından bulamıyorum hiç.

      Sil
  3. Instagramim yok malesef :( ama Natalie Portmana bakmak isterdim benim küçük mathildam;)

    YanıtlaSil
  4. Instagram kullanmıyorum, açıkçası ünlüleri de çok takip etmiyorum ama ben de şöyle bir ziyaret ettim profilleri:3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim sanatçılara bakıyorum ben ama sürekli kendi reklamını yapanlarla işim yok, samimi olanları seviyorum.

      Sil
  5. Ünlü değil ama Royal Family merakımı gideren iyi bir hesabı takip ediyorum, çok hoşuma gidiyor :) @call_me_mumsy :) sanırım böyle yazılıyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensler ve prensesler :) Diana zamanında olaydı instagram diye düşündüm şimdi Mimoza, ne güzel olurdu onun hesabı kim bilir :)

      Sil
  6. Yerlilerden hiç örnek vermemişsin Handanım😎😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert Fırat, Haluk Levent, Şermin Yaşar, Doğa Rutkay, Buket Uzuner, Demer Evgar takip ettiğim hesaplar :)

      Sil
  7. O kadar çok reklam çıkmaya başladı ki instagramdan soğudum. Yabancı ünlü takip etmiyorum galiba.Hiç aklıma gelmemişti.Bizden Nurgül Yeşilçay ve Şahan Gökbakar a bayılıyorum.Bir de ikizlerinden dolayı Doğa Rutkay a.

    YanıtlaSil
  8. Kevin Bacon genellikle sapık ve kötü adam rollerinde oynadığı için ben de pek sevmiyorum. Sanki adam gerçekten öyle biriymiş gibi geliyor :-)

    Kate Beckinsale'in bir davete hazırlandığı videosunu izlemiştim. Bacak şov yapmış kendisi. Çok hoş bir kadın ama dediğin gibi sonu iyi değil bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, ben de o yüzden sevmem pek ama instagram hesabı şaşırttı beni :)

      Kate çıldırmanın eşiğinde gibi gözüküyor :D

      Sil