Film Meydan Okuması 6

Mayıs 06, 2020

6. En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?

Ben daha geçen haftalarda sizi gülümsetecek filmleri listelemiştim. İşte şuradan bakabilirsiniz.

Gelgelelim en sevdiğim film olarak bu listede olmayan, üstelik Türk filmi seçmiş bulunmaktayım.

En severek, her gördüğümde tekrar izlediğim. Çok güldüğüm ama sonunda yüreğimi dağlayan film.

Vizontele.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Vizontele gerçekten çok güzel bir film bende seviyorum 😊 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem komik hem duygusal, hem nostaljik, oyuncuların hepsi ayrı güzel :) Benden de sevgiler Özlem :)

      Sil
  2. Vizontele'yi izlemediydim. Bakiyim bir ara=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir film Zeynep. Hem hüzünlü hem komik.

      Sil
  3. Benim de favorimdir Vizontele :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman rastlasam izlerken buluyorum kendimi :)

      Sil
  4. Vizontele gerçekten çok güzel bir filmdi. Gösterime girdiği zamanı hatırlıyorum. Fragmanını bile günlerce konuşmuştuk :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkincisini o kadar sevmemiştim ama bu ilki bambaşka.

      Sil