Mutfak Maratonu

Mayıs 28, 2020

Sabah sekiz buçukta kalktım, baktım hava aydınlık ekmek almaya gitmeye karar verdim.

Ara sokaklarda yarım saat dolanıp fotoğraf da çektikten sonra eve döndüm.

Kahvaltı hazırladım.

Kahvaltı sonrası bulaşıkları toparlayıp makinayı çalıştırdım. Market alış verişim geleceğinden tezgâhı boşalttım.

Dolapta kalmış çalı fasülyesi vardı, onu pişirdim.

Buzdolabındaki sebzeliği yıkadım.

Siparişim geldi. Onları balkona taşıdım ama hava ısındığından eskisi gibi ardıma bakmadan dönemiyorum. Peynirleri, yeşillikleri alıp yıkadım.

Ne zamandır Aynur 'la Kürşad 'a pizza yapayım diyordum, peynirim yoktu . Hamur mayaladım hazır malzemelerim varken.

Bu arada normalleşme ilerlemiş arkadaşlar, maya buldum markette :)

O arada baktım e oğlanlar acıkmıştır. Köfte patates kızartıp hamburger yaptım onlara. Tam onu verirken dışarı çıkmış olan Can aradı,  ne yemek var diye. Hadiii, bize de hazırladım köfte patates.

Pizzayı fırına sürdüm.

Yemekten sonra paketleri alıp Can ile yola düştük. Önce Kürşadlara pizza, oradan anneme. 


Şu anda evde çayımı içiyorum. Sanırım hakkettim bu çayı :)

Akşama yemeğim yok :0  Hahaha.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Bende pizza yapmak istiyorum:)
    Yarın yaparım belki. Canımda çekiyor tövbe tövbe 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pizza canımın çekmediği zaman olmuyor valla Hayalperest, nolcek bu halim bilmem :)

      Sil
  2. Eline sağlık. Geçen gün ben de yaptım. Koca fırın tepsisine tek boy. Yarısını ertesi gün ısıtıp yedik. Ohh miss oldu:) Bir daha dışarıda hiçbir şey yiyebileceğimi sanmıyorum, paranoya oluştu:( Çayın çok güzel. Kahve içtim az önce ama çay da yapiim şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapıyorum Zeugma, kocaman fırın tepsisine :D Afiyet olsun canım :)

      Sil
  3. E mis gibi fasulye varmış ya:) Pizza, hamburger derken arada kaynadı o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fasülye'yle bizimkiler doymaz ki. Nerde bende o şans :D

      Sil
  4. fasulye var handan , fasulye :) ki yarın bende de olabilir ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fasülyeye Can'la ben yumulduk da, oğlanlara sırf fasülye koysam yemek nerede peki diye sorarlar Dilek :D Yine köfteye dayanarak günü bitirmiş bulunmaktayım. Yarın ne pişirsem diye kara kara düşünmeye başladım şimdiden :D Neyse yarın okul yok, herkes geç kalkar, iki öğünle idare edebilirim belki :)

      Sil