Film Meydan Okuması 5

Mayıs 05, 2020

5. En sevdiğiniz drama filmi hangisi?

Korku filmi seçmesi kolaydı da diğer kategoriler zorluyor insanı. Bir mühendis olarak seçme olayına akılcı yaklaşmaya karar verdim :İlk aklıma geleni yazacağım :)

Kefernahum.


Gerçekten yüreğe dokunan, inanılmaz bir film.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Izledim bu filmi .Çok güzel film .
    Tavsiye edilir.

    YanıtlaSil
  2. yaniii akılcı mühendisler ilk aklına geleni mi seçer ilginçli kikiki :)

    YanıtlaSil
  3. drama filmlerinde çok ağlıyorum yaa, izlemek istiyorum fakat sonu nasıl handancım. eğeer güzelse izleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bazen ağlamak çok iyi geliyor böyle filmlerle Büşra. İzleyebilirsin.

      Sil
  4. kefernahum inanılmazdı ağla ağla bitirdi beni

    YanıtlaSil
  5. Yaa, benim film izlemeye hiç fırssatım olmuyor. Bölünüyor hep Çağan sağolsun, filmi dizi gibi izliyorum, öyle de keyfi çıkmıyor, içim gidiyor yahu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar küçükken en büyük şansım akşam sekiz gibi yatmalarıydı Mimoza, film izleme saatimiz olurdu böylece. Sabahın altısında kalkardık gerçi ama :D

      Boş ver sen Çağan'ın tadını çıkart, bu filmleri her zaman izleyebilirsin :)

      Sil
  6. Bu filmi ilk senden duymuştum. Ondan sonra birçok hesapta önerilen filmler arasındaydı. Uygun ruh halini bulduğumda mutlaka izleyecğeim.

    YanıtlaSil