Çekiliş Sonucu ( Tabii ki Gecikmeli)

Mayıs 16, 2020

Şu blogda istikrarla yaptığım iki şey var, birincisi yazmak, ikincisi her sene çekilişi ya gecikmeli yapmak, ya hediyeleri geç yollamak falan :)

Bu sene de bir istisna olmadı tabi.

Dün gece bizim evde herkes birbirine girmiş olduğundan hiç halim kalmadı çekilişi yapmaya, bu sabah ilk iş başına geçtim.

Doğrusu yorumlardan kim katıldı kim sadece şans diledi anlamadığım için bütün yorumları katıldı saydım.

İzleyin bakalım videoyu kimler kazanmış :D


Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. aaa bende kazanmışım ya 😊😁 göreyim diye videoyu yakınlaştırdım 😁 çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 kazan diğer arkadaşlarımı da tebrik ediyorum 😊🌼 emeğine sağlık canım benim 😊🌸 sevgiler ..

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Kitaplarımı da dağıtacağım bir ara, teni çekilişleri izlemeye devam ediniz :D

      Sil
  3. Aaaaaaaa! Kazanmışım!!! Hem de istediğim Koçluk hediyesini!!! YAŞASIIIIIIN!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana mail atar mısın, sana bilgileri vereyim. metebilge@gmail.com

      Sil
  4. Ben kazanamadım :)üzgünüm

    YanıtlaSil
  5. Ben bunu nasıl kaçırmışım.🙄 Umarım kitap çekilişine katıla bilirim.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarımı ayırmaya başladım, bir gün bir sürpriz yapacağım Umman :)

      Sil
  6. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum ♥
    Yakını görmediğimden kim kazanmış göremedim gerçi ama, yorumlardan ikisini anladım ;)

    YanıtlaSil