Film Meydan Okuması 1

Mayıs 01, 2020

1. En az sevdiğiniz film hangisi?

Hımm, sevmediğim bir sürü film vardır.  Çok alt mesajlı filmlerin mesajlarını anlamam meselâ. Bir de iç karartıcıysa öğk. Bol küfürlü, abuk subuk komedi filmlerini sevmem. O kadar gülen birisi olduğum halde o filmlerde hiç gülemem.

Darren Aronofsky filmleri mesela içimi sıkıyor. Siyah Kuğu'yu zorla iki postada bitirmiştim. Pi büyük bir hayal kırıklığımdı. Bir kaç tane daha böyle entel kesimin bayıldığı ama bana hiç uymayan yönetmen var.

Ama tabi bu filmlere kötü diyemem,  bana uymuyor, daraltıyor sadece.

Son zamanlarda ben bunu niye seyrettim ki şimdi filmim : Kral İçin Hologram. Tom Hanks yaktı beni. Acaba o abuk, manasız filmi niye çevirdiydi.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Filmi izlemedim ama bu yorumunuzdan sonra da izleyeceğimi sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, normalde olsun izle yine de, herkesin zevki farklı derdim ama zaten bişey verdiği yok, boş ver :D

      Sil
  2. Kral için Hologrom filmindeki aşk hikayesini sevmiştim ben. Kadının sahildeki evine gitmelerini, kadının orda özgür olmasını, yüzmesini, sevişebilmesini... Aklımda başka bir şey kalmamış film ile ilgili ama o kadar da kötü değildi gibi hissediyorum. Belki de içinde aşk var diye böyle hissediyorum sadece emin olamadım.

    Hiç ilerlemeyen, az konuşulan, karanlık ortamlarda çekilen, iç karartan filmleri sevmiyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece aşk sahneleri olsaymış filmde, en azından aşk filmi derdik, kendini bulma hikâyesi desem o da değil, karman çorman, ne varsa içine doldurulmuş gibi, manasız parçalar bütünü olduğu için sevmedim sanırım Manxcat. Kitaptan uyarlanmaymış, bazen kitabı filme sığdıracağız diye saçmalayabiliyorlar, belki öyle birşeydir.

      Sil
  3. hahahaa :) Meydan okumalara doyamıyorduk :)
    Ben haftalık yapacağım bunu sanırım ;)

    YanıtlaSil
  4. Filmi izlememistim. Artık izlemem de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş ver, izlenecek bir sürü güzel film varken zaman kaybı :)

      Sil
  5. Filmi izlemedim, ben de sıkılırım böyle filmlerden. Pi konusunda nihayet aynı fikirde olduğum birini buldum :)) Ben de çok sıkıldım o filmden, hoşlanmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle karanlık, hiç anlamadığım gizli mesajlı filmler içimi sıkıyor Mehmet.

      Sil
  6. Komedi filmleri hakkında aynı fikirdeyiz :) Siyah Kuğu ve Pi hep çok önerilsede hiç izleyesim gelmiyordu. Sıkıcı demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevenleri var ama bana uymuyor Bolâhenkli, çok sıkılıyorum.

      Sil
  7. Siyah Kuğu'ya millet bayılmıştı ama ben de o kadar beğenmedim. Tamam, kötü değil ama abartıldığını düşünmüştüm. Natalie Portman'ın oyunculuğu müthiş, onun dışında pek numarası yok.

    Tom Hanks de olsan bazen kötü film çekebiliyorsun demek ki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin ne kadar beğeniliyor olması önemli değil, içimi daraltınca izleyemiyorum :)

      Sil