Şarkı Falı

Mayıs 23, 2020






İstediğin fotoğrafa tıklayıp nostaljik şarkını al :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. papatya gibisin beyaz ve ince ...
    dinlemek cok iyi geldi...iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. Bu kez karar verdim, bir tane seçip sadece o şarkıyı dinleyeceğim diye. Papatyayı seçtim ve arkasından çıkacak şarkı acaba "Papatya Gibisin" mi çıkacak dedim kendi kendime. Tam isabet:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Papatya görünce söylemeden duramadığım şarkı Tyrha :)

      Sil
  3. Ay dedim şimdi Handan yabancı repertuar hazırlamıştır:)) İsmime uygun olsun diye dolunayın ışığını seçtim bingoo Dağlar kızı Reyhan reyhan.. Sağol canım, iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  4. Rüüyaa gibi her haaatıraa, her yaaşantı banaaaa... Ne buuulduysa kaybettiii, gönüüül aşktan yanaaaaa... Ömür çiçeeeeek kadar nariin, bir gün kadar kısaaaa... Ağlama, değmez hayaaaaat, bu göz yaşlarınaaaaaa.... İyi bayramlar :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  5. Gözleri aşka güleeeen :D İyi bayramlar güzel gözlü, güzel kalpli Handan.

    YanıtlaSil
  6. Mor salkımlar kadar güzeldi şarkısı da.
    Teşekkürler
    :)))

    YanıtlaSil
  7. Ağlama değmezz hayat... Evet şu an tam benlik şarkı, çünkü ağlar bir vaziyetteyim çünkü vize ödevimi yetiştiremeyerekten en berbat haliyle attım... Güzel denk geldi:))

    YanıtlaSil