Çekiliş Yarın Unutma :)

Mayıs 14, 2020



Çekiliş hediyelerimden birisi bu atölye olacak :)  (İnstagram hesabı) Alev benim orraokul arkadaşım. Biz dörtlü olarak hâlâ buluşuruz ve arada bize de böyle sanat terapileri yapar. Bir ara THY de uçuş korkusu üzerine çalışıyordu  . Kendisini sürekli geliştiren harika bir kadındır.

Diğeri uzaktan 15 dakikalık 2 reiki seansı.
(Instagram hesabı) Duygu 'yu bloglar aracılığıyla on beş yıldır tanıyorum diyebilirim. O da hep aktiftir. Geçen günlerde reiki master oldu. Elleri ile şifa dağıtıyor artık.



Ve sonuncusu da  bir kişiye iki günlük koçluk seansı. Kafanızda plânlarınız var da bir türlü bir düzene oturtamıyorsanız ya da plan bile yapamadıysanız ya da tamamen kaybolmuş gibi hissediyorsanız bu koçluk seansları tam sizlik. Arkadaşım Günsu bana da uyguladı bu seanslardan. Benim gibi ince eleyip sık dokuyan detaylı plancı birisi için bile ufuk açıcı sonuçlar çıkabildiğine göre herkese tavsiye ederim. Valla oldukça pahalıymış, sağolsun bana birisini indirimli diğerini bedava yaptı. Ben de size hediye edebildim :)

Yarın akşam yapacağım çekilişi. Evinizden çıkmadan bu hediyelere ulaşacaksınız, ultra virüs free :D

İyi  şanslar.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap