Film Meydan Okuması 7

Mayıs 07, 2020

7. Sizi mutlu eden bir film seçin.

1946 yapımı bu film, her izlediğimde yüreğimi sıcacık yapar :)








Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Kaç kere izledim bilmiyorum Özlem, bakalım sen de sevecek misin.

      Sil
  2. Çok eski filmleri izlemek istiyorum. Ama pek başarılı olamıyorum. Bu filme bir şans vericem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans vermeyi hakkeden bir film Hayalleri Yaşamak.

      Sil
  3. gelmiş geçmiş en iyi kırismıs filmisi buuuu. etkinliği daptım ben de şimdiii. bir kerede bütün soruları yasnıtladıım. bir soruyu bilemedim sadeceneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Deep. Bakacağım senin cevaplarına da :)

      Sil
  4. Frank Capra'nın çoğu filmi böyle, naif , komedi ve duygusallık bir arada. Ben de çok severim bu filmi
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanda farkındalık yaratan filmlerden aynı zamanda :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Resimlerde var diye ayrıca yazmamıştım Beyda, It's A Wonderful Life, Şahane Hayat.

      Sil
  6. Ay bu filmi hatırlıyorum. Ben de çok severim ♥

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok severim Şahane Hayat'ı. En güzel yılbaşı filmlerinden biri :-)

    YanıtlaSil