Film Meydan Okuması 4

Mayıs 04, 2020

4. En sevdiğiniz korku filmi hangisi?

Şimdi gidip baktım en iyi korku filmlerinden izlediğim var mı diye. Zira pek korku filmi seyrettiğimi sanmam. Bir tane buldum orada.

Alien




1,2,3 ve Diriliş sevdiğim filmler. Sonradan gelen ikisi içimi daralttıydı.


Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Sevmek mi? Korku filmi mi? Yooooooookkkkkk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altıncı Hissi izlemiştim Metehan bebekken. Allahım her gece kalkıyorum,evde on metrelik koridor var oradan geçip mutfakta mama hazırlıyorum. Bir yandan da kendime sövüyorum. Bebekli kadınsın, ne işin var korku filminde, al işte şimdi geç bu koridordan da git bakalım diye söylene söylene bir ay geçirdim :D

      Sil
  2. ben de hiç sevmem ve seyretmem.En fazla Süt Kardeşlerdeki Gulyabani sahnesinin seyredebilirim:))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Bu seriyi izlemedim. Klasik filmler ama korku olduğu için yanaşmıyorum. Belki ilerde izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korku ama en azından macera ve bilimkurgu olunca ben izleyebildim Şule :)

      Sil