Bu Sabah da Böyle Bir Ruh Halindeyim

Mayıs 29, 2020


Yüzümü doğaya çeviriyorum, başka yerler pek can sıkıcı.

Yaşamak bu kadar basit ve güzelken böyle zorlaştırılıp çirkinleştirilmeseydi keşke Sebastiyan.

Şu kuyunun suyundan ben de içip delirmek istiyorum artık, aklı başında olmak pek yorucu.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. :) günaydın..güne sizinle basladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Sobe :) Ay ben de tam dağıtmıştım bu sabah, bi çeki düzen veresim geldi yazıya şimdi :)

      Sil
  2. Sabah 5 te kalkmışım hamur yoğurmuşum da poğaça yapayım da yesinler.
    Peki ne oldu... begenmediler ki
    Kızdım bende başka bir şey vermedim.
    Ne var ki şuan oturmuş üçümüz bisküvi yiyoruz.
    😁
    Sabahta 5 tane falan, çocukların kalanlarıyla, poğaça yemişimdir.
    Kalanları da yukarı verdim soğumadan.
    Bendeki sabah havası da böyle idi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşeyle özene bezene uğraşıp da bizimkiler burun kıvırdığında tepsiyi başlarından geçirmek istiyorum :D Ben de milföyden börek yapıp fırına sürdüm, gelsin mis gibi kaloriler :) Poğaça yemeyen çocukları nasıl doğurdun sen :D

      Sil
    2. Yerler aslında da beğenmediler. :D
      Içine biber soğan falan koydum sucukla. Hoşuna gitmedi

      Sil
    3. Hehehe, araya sıkıştırıp kandırayım dedin ama yer mi zamane çocukları :D

      Sil
  3. Bizde hala soğuk ve rüzgarlı yaz gelemedi.

    YanıtlaSil