Bizim Evin Kaldırma Kuvveti

Mayıs 25, 2020

Dün sabah Bilgiç'i uyandırmak için elli posta yanına gidip hâlâ başaramayınca elime aldım sürahiyi.

Geçtim tepesine dur yüzünü yıkamana yardım edeyim yavrım diyerek su döktüm biraz.

Napıyosun anne yaaa diye gürledi tabi.

Bişi yapmıyorum, sen bir türlü uyanmayınca suyun kuvvetinden faydalandım dedim.

Arkadan gelen Metos,  "Suyun kaldırma kuvveti"nden faydalandı annem deyince sinirli ergen de dahil hepimiz kahkaha attık.

Evrakaaaaa. Suyun kaldırma kuvvetini gördük dostlar :D Oldukça yüksekmiş.

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Şuan öyle bir enerjisi sıfır ve moralsiz haldeyim ki..
    Şu yazını okurken gülümsedim.
    Eksik olma sen
    🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümsetebildiğime sevindim Hayalperest :)

      Sil
  2. Teori bir kere daha ispatlanmış oldu:)

    YanıtlaSil
  3. Bir kez de siz deneyip ispatladınız.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E körü körüne inanmamak lâzım, bakalım doğr muymuş dedik Ebemkuşağı :)

      Sil
  4. Niye kaldırıyorsun çocuğu Handan uyusun kıyamam ya. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Ah çok iyiymiş :)))) Benim de eşime yapmışlığım var :)) Aklıma annemin haşlanmış yumurtasını kafamda kırıp "Ya anne deli misin? N'apıyorsun?" dediğimde "Sağlam mı diye kontrol etmiş olduk işte, fena mı?" deyişi geldi bir an :)))

    YanıtlaSil
  6. Suyun kaldırma kuvvetini anlatmak için hamamdaki tas hikâyesinden daha iyi bence bu :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  7. geçen bende Meloşa yaptım 😁😂ruhuspu dedi 😁😂.... sevgiler güzel kadın 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, e şansını zorlamışsın Özlem :D

      Sil
  8. Yataktan zorla kalkanlara annelerin son silahı :D

    YanıtlaSil