Film Meydan Okuması 11

Mayıs 11, 2020

11. En sevdiğiniz sinema salonu hangisi?

Gönlüm Rexx, Atlas ve Beyoğlu diye cevaplıyor. Bu dönemi atlatıp da çıkabilecekler mi bilmiyorum.

Capitol Spectrum da avm sinemalarından en sevdiğim zira filmin başına yarım saat tc reklamı koymuyor. Bir ton para verip bir de yarım saat reklam izlemek beni çileden çıkartıyor çünkü. Film fragmanlarına sözüm yok, onlar işin raconu zaten, bir film izler dört filmde aklın kalarak dönersin. Ama bulaşık dererjanı falan ıyk.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. ben de çok severim fragmanları ...izmir de de pier de çok gidiyoruz sinemaya...

    YanıtlaSil
  2. Evet bak fragmanlar çok güzel oluyor, sonraki filmler konusunda bilgi sahibi oluyorsun. Ama reklamlar çileden çıkarıyor beni de🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tv reklamlarına rastlamak cidden sinir bozucu, bir de yarım saat sürüyor. Kadıköy'de bir sinemada gişede film başlama saatinin yanına reklam zamanını da yazmışlardı, pek iyi gelmişti :) Bitince girmiştik salona.

      Sil
  3. Rexx ve Atlas kapandı diye okumuştum, Atlas çocukluğumun sineması, üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atlas'ta yer gösteren amcalar bile duruyordu hâlâ. Ben de çok üzülüyorum Serpil.

      Sil
  4. en yakın sineme en güzel sinemadır,zaten çoğu aynı artık.Temiz olsunlar, yağlı patlamış mısır kokmasınlar yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemada bizim yanımıza oturmamalısın Mehtap,mısır delisiyiz biz :D Festival filmleri hariç, orada yemiyoruz ama aksiyon filmlerinde ne yenir ne yenir :D

      Sil
  5. İstanbul'da yaşamıyorum ama Rexx kapandı diye duymuştum. Sinemada film fragmanı izlemeyi çok seviyorum. Onlardan yarım saat olsa gene izlerim ama dediğin gibi diğer ürünlerin reklamı can sıkıyor.

    YanıtlaSil