Size Şarkılardan Bir Demet :)

Şubat 14, 2019

Günün anlam ve önemine uygun şarkılardan birisini alıp sevdiklerinize hediye edebilirsiniz :)

Çiçekler de benden size olsun :)

















Benzer yazılarım

29 Yorum yap

  1. Merhaba,
    Çiçek fotoğraflarını ayrı sevdim, onları izleyerek sevdiğim şarkıları tek tek dinlemeyi de ayrı sevdim, iki güzel şeyin birleşimi nasıl muhteşem olmuş 🤗
    Sondan ikinci çiçek, tabii aynı çiçek mi bilmem ama şekil aynı, bana çok güzel anılarımı içinde sakladığı bir dönemimi canlı canlı tekrar yaşatmış oldu🌿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Zeynep . Çiçekler hem görüntüleri hem de kokularıyla bize zaman yolculuğu yaptıran şeylerden biri, hep güzel anları hatırlatsınlar :D

      Sil
  2. Çiçekler öyle güzel ki seçim yapamadım . şarkıları akşam dinleyebilirim şimdi otobüsteyim işe gidiyorum kulaklık almamışım yanıma keşke alsaydım yol arkadaşı olurdu güzel şarkılar.

    YanıtlaSil
  3. Çiçeklerin de, şarkıların da hepsi harika. Ama 2 tanesi bana çocukluğumu hatırlattığı için daha anlamlıydı. Sarı yasemin ve şimdilerde frezya denilen ama o zamanlar bizim kayısı çiçeği diye bildiğimiz çiçek. çocukluğum, annem, babam, anneannem, kardeşim, arkadaşlarım, komşularımız, samimiyet,yardımlaşma. Keşke o günlere dönülebilse ama oğlumu da yanıma alabilsem:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki çiçek de İzmir'deki evimin bahçesindeydi Çenebaz :)Keşke ben İzmir'de yaşarken tanışsaydık da baharda o bahçede kahvaltı keyfi yapsaydık.

      Sil
    2. ahhh, keşke Handan
      Çenebaz

      Sil
  4. en baştaki menekşe ye b a y ı l d ı m..o ne güzel renkler öyle, tabi çekende güzel çekmiş. Ama leylak bana Ankara'nın sokaklarını hatırlatır, Ankara kokar.Mimoza kokusuna hayran olduğum bir diğer çiçektir.Onun için Leylak ve Mimoza yı seçtim. Şarkılarda tam bana göreymiş.Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylak bana da Metehan'ın doğumgününü hatırlatır, o doğduğu sene bahçemdeki leylak açmıştı ve mis gibi kokuyordu evim.

      Sil
  5. Gelincik çok severim.
    Şarkıyı da sevdim. Söyleyeni pek sevmesem de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tek o şarkısını severim Hayalperest , ama çok severim. Diğer şarkılarını dinleyemiyorum bile :D

      Sil
  6. Cem özkan Bir başka sevgiliyi Sevemem dinlemenizi tavsiye ederim. Gününüz neşeli ve mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Kum Zambaklarının ayrı bir yeri var kalbimde. Rüzgarlı bir adanın kumsalında geçen günleri hatırlatır.
    "Al Beni" de çok yakışmış bu fotoğrafa. Sevgi Günü'nde hatırlattıkları için de teşekkür ederim.
    Sevgili arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kum zambakalarının kokusu bambaşka , değil mi Tülin :)

      Sil
  8. Leylaklarin kokusuna kapıldım gittim.
    İyi mi.
    Bir baktım başka blogdayim.
    Ys ben Handan'a yorum yaxmadimya dedim.
    Döndüm geldim bacım bu aralar nevrim döndü
    Sen nasıl goturuyon kuzum maşallah, sana
    Güzel şarkı seçimlerini hep severim zaten.
    Fotoğrafları arkadaşının
    Sagolasin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, şarkının etkisiyle olmuştur Merih, arada dağılalım , olsun o kadar :)

      Sil
  9. Fotoğraflar senin çektiklerin değil mi harikalar yine.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, benim çektiklerim, teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Sümbülümü kaptım şeker ♥

    YanıtlaSil
  11. Hepsi birbirinden güzel çüçek ve şarkı ben leylağı aldım kabul ettim 😉

    YanıtlaSil
  12. Doğanın bize vermiş olduğu güzellikler
    çekimler harika :)

    YanıtlaSil
  13. Aşık olduğum çiçeğe tıkladım Sertap Aşk dedi :)

    YanıtlaSil
  14. Şebnem Ferah - Bu Aşk Fazla Sana. Daha geçen gün dinlemiştim. Güzel tesadüf oldu. Teşekkürler Handan :-)

    YanıtlaSil
  15. Cicekler ne güzel, bahari özledim 😊

    YanıtlaSil