28 Günlük Meydan Okuma / 9

Şubat 09, 2019

9. Hakkında 5 garip şeyi söyle de bilelim ne kadar arızasın

Hımmm, benim kendimle ilgili hiç bahsetmediğim bir şey kaldı mı bilmiyorum ama neyse nasılsa onları okumamış bir sürü kişi vardır şimdi aramızda.

1. İki kişiyi tanıştırmak istediğimde isimlerini hiç hatırlayamam  . Can olsa yanımdaki hatırlayamam yani o derecede.

2. İnanılmaz uykucuyumdur. Bir o kadar da ehli keyifimdir.

3. Baklava börek çöpe dökerim de çayın kalanı ile salata dibini atmayı hiç sevmem.

4. İnatla düğümleri çözerim. İnatla. O düğüm çözülecek. Ama sakin sakin çözerim, sinirlenmem o sırada. Ki bu da çok ilginç oldukça sinirli ve küfürbazımdır aslında :D

5. Çok çabuk anlarım. Anladığım kadar hızlı unuturum .  Öğrenmem onun için. Bir dahaki sefere sıfırdan yine anlamak zorunda kalırım :D

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Hahaha, bunu bir de Can'a sormalı Hayalperest :D

      Sil
  2. ha ha düğüm konusunda aynıyız.ve şu unutma konusu bende öyleyim beya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsimleri zaten unuturum da tanıştırıken tam dumura uğruyor beynim Alanay :D

      Sil
  3. Düğüm çözemiyorum ben:(
    Hep eşime çözdürürüm 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eş seçimi mükemmel olmuş o zaman Sevgi :)

      Sil
  4. Şu anlama meselesi bende de var cabuk anlamayana da sınır olurum bide :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, valla çok sinir olma, Can da bu konuda benim tam aksimdir. Anlayana kadar bana fenalık gelir ama sonra hiç unutmaz :D

      Sil
  5. Salata dibine ben de kıyamam. Çok tok olsam da o bitecek 😊

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Ee blog arkadaşıyız onca senedir Sevda :D

      Sil
  7. Severim ben senin kufurlerini emi
    En azından o an anliyorsun ,
    Gerisi s...et gitsin.
    Salatanin suyu ve cay dokulurmmuuu.
    Aman bırak herkes kendini tanitsin.

    Sen bunlara arıza mi.
    Diyorsun,benim arızaları okumadin daha.
    Ben severim oysa delilikleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanışın işte beni daraltmayın diyorum Merih :D Bizim arızalarımız bile sevimli bence , böyle devam edelim :D

      Sil
  8. Tabi ya salatanın suyuna şöyle güzelce ekmek bandırmak şahane olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama Mehtap yaaa, ekmek mekmek düşürme aklıma onları :D

      Sil
  9. Düğüm çözmeye ben de bayılırım.Kayınvalidemin düğümlenen kolyesini İzmir'den Erzurum'a getirmişliği bile var ben açayım diye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bu konudaki en büyük iki başarım saçları açmak oldu Tuly. Birinde arkadaşımın fırçaya sarılan saçlarını kurtardım. Diğerinde oğlumun saçları Hobbit'teki Radagast'a dönmüştü :D

      Sil
  10. İsim hafızası bende de yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yok Nihan. Blogda bile zor ezberliyorum yav :D

      Sil
  11. Düğüm çözmek daha doğrusu çözememek bazen deli eder ama adamı.
    O zaman kırt diye kesiveririm valla hiç acımam :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yok ben inatla açacağım illa Sibel. Hayır başım göğe mi erecek bilmiyorum :D

      Sil
  12. Düğümlere olan sakinliğimizi neden ergenlerde kullanamıyoruz biz diye geldi bak şimdi aklıma.
    Nerden geldiğini sorma hiç ben de bilmiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kullanıyoruz Şebo, aksi halde neler neler olurdu :D

      Sil
  13. Ben yazilari geriden geriden okuyorum bu yil biter artik 😅. Ben de cok unutkanim yahu 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ben de yetişemiyorum Derya, bu kadar çok yazı okumaya alışkın değilim :D

      Sil
  14. Tüm maddelere imzamı atıyorum, ben.

    YanıtlaSil