28 Günlük Meydan Okuma / 24

Şubat 24, 2019

24. Farklı şehirlerdeyiz ya da aynı yerde bile olsak herkesin önerisi kendine özel olur eminim. Bulunduğun şehir ile ilgili öneri listesi şahane olur bence. Bir günüm var neler yapabilirim orada ? Nerede leziz birşeyler yiyebilirim bir düşün bakalım ?

Ama ben bunu daha geçen gün, liste hazırlarken İstanbul'da gezeceğiniz yerleri uzun uzun yazmıştım ya.

Neyse kısaca yemek yenilecek yerlerden bahsedeyim.

Aslında bu konuda pek fazla seçeneğim yok, zira hep bildiklerime gittiğim için yeniliklere çok açık değilim.

Kadıköy Çarşı'sındaysanız, Çiya'ya gidin. Üç tane var , üçü yanyanadır zaten. Özellikle yemekleri harika. Mumbar dolmasından, analı kızlıya, bulgur köftesinden içli köfteye seçenek çok.

Moda'daysanız Köyüm Pide . Görele'li biri olarak Görele usulü açık köy peynirli pidesine bayılıyorum. Pide istemezseniz de yemek seçeneği çok bol, her şey var.

Acıbadem Caddesi'nde Kukis'in kahvaltısı çok güzel. Milyon tane seçenek yok içinde, yani yazık oldu diye üzülmüyoruz kalanlara, peynirler zeytinler tazecik, ekmeği simiti çok güzel. Sınırsız çay. Kahvaltıyı çoktan yapmış olanlar için pastası , keki ,mmm :)

Yine Acıbadem'de Çanak yemek için güzel . Yine sulu yemekler , yanısıra kebaplar var. Katmeri de nefis.

Üsküdar'da Kanaat Lokantası var. Ben pek sevmiyorum gerçi, en suratsız servis oradadır ama en ünlü lokantası orası.

Üsküdar'da Paşalimanı'na gidip sahildeki Beltur'a oturmayı çok severim. Denize sıfır. Yemekler de fena değil. Kahvaltı da var.

Karaköy'de Namlı güzel. Gidip vitrinden istediklerinizi seçerek kendinize kahvaltı hazırlatabilisiniz. Yiyemediklerinizi de satın alıp evinize götürün.

Hazır oraya gitmişken Güllüoğlu'na uğrayıp tatlınızı da alın. Diğer Güllüoğlu şubeleri bununla aynı değildir.  Orjinal yeri burası.

Sanırım bu kadar yeterli şu an için.

Aa unutmadan bizim balkonun keyfi de yaz kış başka güzel oluyor. Harika pizza yaptığımı söylemiş miydim :)


Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Şimdi İstanbul'da değilim ama birkaç yıl öncenin İstanbulda gittiğim yerlerle kıyasladım . Aynı fikirdeyim. Çiya bizim de favorimizdi. Çok içtenlikle yazılmış bir yazı. Balkonda pizza fikri de güzel. Kuşlarla dost olmak lazım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha geldiğinizde sizi ağırlayayım balkonumda Makbule Hanım :)

      Sil
  2. Masa örtüsüne bayıldım:) Böyle renkli dantelli işleri çok severim. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yengem ördü onu benim için, çok severek kullanıyorum Gül. Rengini de ütü istemeden yıkanıp kullanılmasını da çok seviyorum.

      Sil
  3. Ay insanın iştahı açılıyor. Ne güzel yerler. Zaten ben İstanbul aşığı❤️ Şöyle boğaza karşı oturup simit-peynir-çay üçlüsü bile yeter. 🇹🇷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O benim de en sevdiğim Berlin, simiti alıp bir boğaz vapuruna bineceksin :)

      Sil
  4. Kendime de fikir buldum yani aklıma geldi şimdi okuyunca yeni yerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım sen nereleri söyleyeceksin Hayalperest :)

      Sil
  5. Bildiğim İstanbul'un bilmediğim o kadar çok yerini de senden gözlemledim ki.
    Emeğine sağlık.
    ( Handan = İstanbul )sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Bana İstanbulu'u özledigimi farkettiren harika sıcacık bir yazı olmus Ellerinize saglık Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On üç sene ben de çok özlemiştim İstanbul'u,hatta içinde yaşanırken bile özlenebiliyor bu kocaman şehir. Benden de sevgiler :)

      Sil
  7. Gördüğüm kadarı ile kar var istanbulda ben yazın gelip gezeyim mümkünse İstanbul'u

    YanıtlaSil
  8. Güllüoğlu'na gidip baklava yiyesim geldi.

    YanıtlaSil
  9. gelip pizza yemek istedim canım çekti 😊 Üsküdar beltur yazdım 😊 sevgiler güzel kadın 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E çık gel bir gün Özlem, ne güzel olur hem :)

      Sil
  10. Istanbul bir tanedir 🤗

    YanıtlaSil