28 Günlük Meydan Okuma / 6

Şubat 06, 2019

6. Bugün liste günü, şöyle bir düşün tekrar tekrar dinlemekten vazgeçmediğin 7 şarkılık bir liste hazırla..

E o zaman bir şarkı falı yapalım biz bu maddeyle :) En sevdiğim şarkılardan bir demet bırakıyorum fotoğraflarıma, tıklayıp alınız :)








Benzer yazılarım

36 Yorum yap

  1. Ne tatlı bir fikir olmuş...Ben de Elvis'çiyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap tarafından cezbedilenler düşüyor bir bir Elvis'in ağına :D

      Sil
  2. ben Metallica'yı aldım
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. çok iyi fikir olmuş bu yaa :)) kıskandım..bana da Metallica çıktı..çok severim üstelik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıyı ben de çok seviyorum diyecektim ama manasız olacak, sevmesem burada işi ne :D Çok güzel ama :)

      Sil
  4. forever freee wow tam benlik :) bu süprizler çok cici oluyo yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkileri de ben kapıyorum artık, kendim hazırlamayınca pek heyecanlı oluyormuş :)

      Sil
  5. Twisted Sister - We're Not Gonna Take It bahtıma bu çıktı...bayılıyorum bu fal olayına harika .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şarkının verdiği enerjiyi çok severim B, insanlar üstüme üstüme gelince dinlerim bol bol :)

      Sil
  6. You take my breath away. Harika liste harika görseller👍👏🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ennn güzel aşk şarkılarındandır Yıldız. Teşekkür ederim , eski resimleri karıştırdım biraz :)

      Sil
  7. rainbow çıktı ya :) ilk kez dinledim

    bu arada blogumda çekiliş var beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rainbow eyes en huzurlu şarkılardan. Ben bazen kendime zaman ayırmak isteyip de fazla boşluk yakalayamadığımda her şeyi bırakıp böyle uzun ve sakin şarkı açarım, sonradanki upuzuuun tatil yapmışım gibi gelir :)

      Sil
  8. metallıca mı çıktı bana:)) hiç tarzım olmadı maalesef, kardeşim dinlerdi gençliğinde ondan duymuştum sadece:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap yaaa, şarkıyı dinledin mi ? Ona bir lans ver.

      Çok yakın, ne kadar uzak olsa da...
      Kalbimden daha uzak olamaz ya
      Güvenelim her zaman kim olduğumuza
      Ve her şeyi boş ver bunun dışında..

      Sil
  9. Forever free 😁 Sevdim. 😁 Çok güzel yazılar görüyorum 28 günlük meydan okumada. Keşke ilk gün fark etseydim, ben de katılırdım. 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kaldığımız yerden devam edebilirsin Ebrar, neden olmasın ki :)

      Sil
  10. Görseller çok güzel bana da Elvis çıktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski fotoğraflarımı ısıtıp ısıtıp sunuyorum gibi oldu aslında ama olsun, güzeller di mi Özlem :)

      Sil
  11. Elvis iyi geldi.
    Pek romantik hissettim kendimi.
    Teşekkürler efenimmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de açacağım şimdi, ev sessizken Merih :)

      Sil
  12. Rainbow çıktıııı. Çok fazla yabancı müzik dinlemesem de, bu dinlediklerim arasındaydı. Tarzıma uygun bir seçim yaptım. 💝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzurlu bir şarkıyu almışsın Berlin :)

      Sil
  13. Sürprizli liste fikrini çok sevdim, bana da Rainbow çıktı hihihi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürprizli şarkılarımı ben de seviyorum Şef:)

      Sil
  14. Ooo Handan nirvana yapmış paylaşımı bu :))) Gülün altına da en sevdiğimi koymuşsun. Sevgilerr ;)

    YanıtlaSil
  15. Rainbow çıktı falıma :) Çok güzeeeel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman bana huzur vermiştir o şarkı, biraz da hüzün :)

      Sil
  16. İçinde yine hiç duymadığım şarkılar varmış Handan:)

    YanıtlaSil