İstridye'den Mim Şeysi

Şubat 18, 2019

Sevgili Bilge yeni bir mim başlatmıştı. Beni de mimlemiş.  Epeydir mimlere bakamadım, bununla başlayayım bakalım. Bir sürü mim birikti :)

- Negatif olayları pozitif açılımlarla yorumlayıp olumlama yapmayı sever misiniz ? Evetse neden, hayırsa neden ?

Ruhuma Polyanna kaçmış bir insan olarak her zaman pozitif düşünürüm. Elimde olmayan şeylere vahlanacak zamanım yok. Yine elimde olmayan şeylere paniklememin de bir manası yok. Vardır her işte bir hayır.

-İnsanları sınıflandırma eğilimi hakkında neler düşünürsünüz ?

Ne yazık ki bilinçli ya da bilinçsiz hepimiz bunu yapıyoruz. Keşke yapmasak.

-Sizce herkes birbirine benzeseydi nasıl bir dünyada yaşardık ?

Düşün ki herkes keman çalıyor, orkestra neye benzerdi. Güzel bir konser için bütün enstrümanlar lâzım, şef lâzım, o enstrümanları yapan birileri lâzım, beste lâzım ,  ses düzeni, ışık, kıyafet, sahne, seyirci lâzım.

-Doğum ve ölüm hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?

Elimizde olmadan doğduk, elimizde olmadan öleceğiz. Biz arasındaki yaşam dediğimiz sürece odaklanalım en iyisi.

-Karakterinizi bir hayvana benzetecek olsanız ne olurdunuz ? Neden ?

Hiç bilmiyorum yav, siz bulun buna birşeyler, neye benziyor olabilirim.

-Bir yazarla (Ölmüş ya da yaşayan olabilir) bir hafta sonu geçirme hakkınız olsa kiminle olmak isterdiniz ?

Üfff bir yazar da seçemem ben şimdi. Hangisini seçsem diğerinde aklım kalır :)

-Yaşamınız bir sinema filmi haline gelse, ismi ne olurdu ? Neden ?

Handan olsun tabi ki :)

Hahaha, ama ismi özel isim olan her film gibi çevrilirken Köstebek falan diye çevirirlerdi sanırım . (Her iki filmden biri Köstebek diye çevriliyordu bir aralar ya. Ya da Can Dostum :D )


Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. herkes birbirine benzese cevabı çok güzeldi 😊 çok keyifli bir mim olmuş emeğine sağlık güzel kadın sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
  2. Çok samimi cevaplar vermişsiniz, emeğinize sağlık... Bazılarını es geçmişsiniz ama olsun :) ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulamadım onlara bir şey Furkan, teşekkürler :)

      Sil
  3. Handancığımmmmm...
    "Düşün ki herkes keman çalıyor, orkestra neye benzerdi. Güzel bir konser için bütün enstrümanlar lâzım, şef lâzım, o enstrümanları yapan birileri lâzım, beste lâzım , ses düzeni, ışık, kıyafet, sahne, seyirci lâzım." Bu cümle ne kadar hoş, ne kadar ilham verici. Harikasın.

    YanıtlaSil
  4. Handan çok güzel isim. Film adı olarak da güzel olurdu. Romanı var filmi de olsun :-)

    YanıtlaSil
  5. Bir sürü mim var beni bekleyen. Yapmaya başlasam fena olmayacak.

    YanıtlaSil
  6. güzel cevaplar kalmeine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Hızlıca cevaplamışın sen de bencileyin :)) Sağolasın annem yüreğine sağlık ;) Valla Handan isimli bi film izlemek isterdim şahsen ama okuyorum işte o filmin senaryosunu bloğunda o da güzel be ;) Sevgilerr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, evet senaryoyu okuyoruz hep birlikte Bilge :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  8. Film adınla ilgili yorumunu okuyunca bir kahkaha attım.
    Valla kesin alakasız bir şeyle değiştirirlerdi ;p

    YanıtlaSil
  9. Bu ara mimler durakladi iyi de oldu. Üstüste gelince bunaliyoruz arada olunca güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bir iki tane var yapmam gereken ama henüz moduna girmedim :)

      Sil