28 Günlük Meydan Okuma / 7

Şubat 07, 2019

7. En çok neyi özlüyorsun bu hayatta hiç düşündün mü ?

En çok neyi özlüyorum bu hayatta. Hımm. Hani sabah ekmeği kızartırsın, mis gibi bir kokusu olur. Sıcak sıcak üzerine tereyağ sürersin .  O erir hemen. Sonra da en üste çilek reçeli. İşte şu aralar onu özlüyorum anacım .

Tamam, ciddileşiyorum.

Üniversite yıllarımı özlüyorum sanırım. Önümde yüzlerce yol olan, sadece kendimden sorumlu olduğum, enerjimin hiç bitmediği, herşeyin ilk olup heyecan verdiği o yılları.

Ve en büyük özlemim tabii ki babamın sevgi dolu bakan gözleri, yumuşacık sesi , elime udumu alır almaz hemen yanıma gelip rebabını ya da kemanını alıp bana eşlik etmesi.





Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. "Sadece kendimden sorumlu olduğum..."

    Bu cümlede ortak bir yan var..

    YanıtlaSil
  2. Ah Handan o yıllar dönmez geri bari en azından sadece bir resmî olsaydı diyorum bazen:(

    YanıtlaSil
  3. evet sadece kendinden sorumlu olmak ne lüksmüş :)

    YanıtlaSil
  4. Şu ikinci özlemin var ya ikinci... Ah annemi hatırlattı... Ben cenneti özledim demiştim belki de az bu sebepten. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  5. Yüreğim dağlandı. Allah rahmet eylesin babacığına.

    YanıtlaSil
  6. bu aralar bir depresyon havası var üzerimde..7. gün tetikledi beni de...sadece kendimden sorumlu olduğum günler ahh çocukluk

    YanıtlaSil
  7. Üniversite yılları benim için de çok özel. Çok özlediğim güzel anılarım var.
    Kızarmış ekmek de bende çok özlenenler arasında. 😊
    Vefat eden bütün babalara-annelere Allah rahmet eylesin 🙏

    YanıtlaSil
  8. Gece nöbet tutarak,gündüz de üniversite okuyarak o dönemi götürdüğüm için benim için zorlu yıllardı.

    YanıtlaSil
  9. Haklisin Handan'im
    İyi ki fotoğraflar var,
    Ne sans sende bir de güzel nağmeleri var.
    Ruhları şad olsun.

    YanıtlaSil
  10. Allah rahmet eylesin, bugün hepimiz eskilere gittik.

    YanıtlaSil
  11. Üniversite yıllarını da özlüyorum ama senin yazını okuyunca aklıma geldi benimde.

    YanıtlaSil
  12. Üniversite hayatını özlemeyecek tek kişi benim galiba, başkalarınınkini okuyunca özeniyorum

    YanıtlaSil
  13. Allah rahmet eylesin.
    Üniversite hayatı en özel ve güzel yıllar bencede.

    YanıtlaSil
  14. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  15. Ah kıyamam, olsun yersin bir ara :)
    Ne güzel o son video, arkadan gelen şahane müzik..
    Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  16. Bu soruyla gördüm ki bloggarlar arasında babasını kaybeden çok kişi var. Hepsinin mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  17. Annen seni kucağına aldığında nasıl da küçük. Çok gençmiş tatlım.
    Babalar, onca sevgiden sonra bizi böyle hayatın ortasında şaşkın bırakıp giden babalar. Hepsi nurlar içşnde yatsın,

    YanıtlaSil
  18. Hepinize teşekkür ederim. Aslında özlediğimiz şeyler olması çok güzel, zira geçirdiğimiz güzel günlerin ispatı. İyi ki özleyeceğimiz çocukluk, gençlik yaşamışız. Ve benim çok özlediğim bir babam olmuş. Demek ki nasıl sevilmişim .

    YanıtlaSil
  19. Ben uykuyu ve bahari özledim. Bir hafta uyumak istiyorum 😂

    YanıtlaSil
  20. Ahhh babacıklarımız ♥ Sustum ve sarıldım sana kocaman ♥

    YanıtlaSil