Bazen Akışa Bırakmak İyidir

Şubat 26, 2019

Dün öğleyin saçlarımın dibindeki iki parmak beyazı artık görmezden gelemeyince kuaföre gideyim dedim. Ben daha görmezden gelirdim de, bugün geziye katılacaktım, millete ayıp olmasın amaç :D


Aslında alış verişe gitmem gerekiyordu ama artık markete uğrayıp akşam yemeklik bir şey alırım alış veriş sonraya kalsın diye planladım.

Evden çıkıp kuaförün önüne geldim  (beş dakika sürüyor, ekâbir adam olduğumdan kuaför bizim sitenin kapısında) , aaaa, pazartesileri kapalıydı bizimkiler.

Hazır giyinmiş çıkmışım, hava da çok keskin değil. Ya da ben cidden giyinme işini abartmışım. Haydi Kadıköy'e yürüyüp alış verişi yapayım bari dedim.

Can evdeydi , ona haber verdim. O zaman götüreyim ben seni dedi. Yürüyeyim , sen de o arada kahvaltını et, orada buluşuruz dedim.

Kadıköy'e keyifli yürüyüş sonunda bizimkilerle aynı anda buluştuk. Bilgiç de gelmişti.

Otopark Akmar Pasajı'nın yanında. Pasajdan geçip üst yola çıkarken aklımıza Manowar konser bileti sormak geldi. Bir hafta önce konseri öğrenir öğrenmez  Biletix'ten alacaktık. O sırada Capitol'deydik ve orada biletix gişesi var. Ama şansımıza bilet ertesi gün satışa çıkıyormuş, alamadık. Bir şey daha söyleyeyim, pasaja girmeden beş dakika önce Metehan'dan borç aldığım paraları geri vermek için para çekmiştik atm den. İşte tam bu şekilde Hammer Müzik'in önüne geldik, ve dadam, bilet satıyorlarmış. Buradan alınca biletix ekstra paralarını vermemiş oluyoruz, biletler de orjinal bilet görüntüsünde oluyor. Tek sorun kredi kartı geçmemesi . Bak sen şu işe ki biz de az önce para çekmişiz :) Bilet başına 21 TL kârdayız .


Gözlüğümün burna gelen o şeysi düşmüştü. Can gözlükçüye gidelim dedi . Üşendim. Sonra Bilgiç elektronikçi dolaşmak istedi. Baba oğul yolladım onları. ( Adamcağız benimle gezmeye gelmişti ama Bilgiç dakika başı bizi arayıp onu aliim mi bunu aliim mi diyeceğinden böylesi daha hayırlı olur dedik) Ben de vakit geçirmek için dolandım.


Dolanırken renki basamaklar görüp oraya döndüm. Derken bir baktım gözlükçünün önüne çıkmışım. Aaa. Gözülüğüm de tamir oldu böylece.

Oradan çıkışta bizimkilerle aynı anda kasaba vardık .

Alış veriş yapıp döndük .

Saçlar bembeyaz duruyordu .

Artık dibine o hiç sevmediğim spreyden sıkarım diye planlamıştım ki arkadaşım gezinin iptal olduğunun mesajını attı.

Kuaför kapalı diye sinirlenip , homurdanabilirdim de. Ama ben kendimi akışa bıraktım.

Yapmam gereken bir sürü şey hem de beni hiç uğraştırmadan kendiliğinden oldu.

Başka bir şey söylememe gerek var mı :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Bazen akışa bırakmak en güzeli. İnsan daha az yıpranıyor. 😊

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş her şey. Akışta kalalım o zaman.

    YanıtlaSil
  3. baba oğul takılmaları bence de iyi olmuş..sen de bizim için ne güzel kareler yakalaşmışsın...bu arada ben de saçlarımı boyamayı tamamen bırakmayı düşünüyorum ama annem kızıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da annem kızıyor Sevda :) Bir de sarı saç denediğimde pek soluk kalmıştım, makyaj pek yapmadığım için. Her gün makyaj yapmaktansa ayda bir boyatma işkencesini tercih ediyorum :)

      Sil
  4. kesinlikle akışa bırak rahat et
    benim de hayat mottom :))
    dipleri çıkmış saçlarla da mutlu olabilen kadınlarız biz
    o sprey de işe yarıyor ama
    konser biletleri de süpermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat yolu bizden daha iyi biliyor bazen Mavianne :)

      Gitmediğim her gün daha az kimyasala maruz kalıyormuşum gibi hissediyorum. Zaten kış şimdi bandanam hep başımda :) Acil durum spreyi de iyi oluyor :)

      Konser de süper olur umarım :)

      Sil
  5. Haklısın aslında bazen bir şeyin olmaması daha iyi bir sey olacagi icin kuaför açık olsa bilet ialamayacaktin belki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadıköy'de bilet bakmak aklıma gelmeyebilirdi Sev. Vardır her işte bir hayır.

      Sil
  6. Evren senin saçını boyamani istemiyor. Çok net bir mesaj bu. :D
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de istemiyorum ama boyatmazsam makyaj yapacağım çok soluk renkliyim diye, onu hiç istemiyorum Hayalperest :D

      Sil
  7. boyatma kız bak bu bir vesile olabilir bir kaç ay dayanırsan bence muhteşem saçlara ulaşırsın he hem sonra boyadan da kurtulup güzel bir kesimle temiz bir saçla hayata devam edip boya parasında daha çok gezersin hı hı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki ay boyatmasam zaten kestirdiğimde gider bütün boyalar Hatice, çok lâzımmış gibi bir de hızlı uzuyor. Ama beyaz saçta yüzüm çok renksiz kalıyor. (Sarı saçtan biliyorum ) Biraz daha böyle takılayım.

      Sil
  8. bazen benim de böyle olur yapacaklarımız liste yaparım herşey aksi gider hiçbirşey yapamam bazen de tam tersi liste yoktur dolaştıkça aklıma gelir aklıma geldikçe yaparım bir kaç şey birden halledilmiş olur...akışa bırakmak en iyisi galiba ...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O işlerin hallolması duygusu hele de unuttuğun birşeylerse harika hissettiriyor B :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  9. Akışa bırak ya da cebinde hep bir A, B planı olsun. O da iş görür her zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can'in işinin düzensizliği yüzünden bende bazen beş altı yedek plân mevcut oluyor Bahar :)

      Sil
  10. Şanslı günündeymişsin Handan. Keşke bir milli piyango bileti alsaydın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla haa, hiç aklıma gelmedi . Olsun, diğer biletler de beni milli piyango kadar mutlu etti :)

      Sil