28 Günlük Meydan Okuma / 4

Şubat 04, 2019

4. Hava nasıl olursa olsun, yürüyüşe çık bugün, o gün gözüne ne güzel göründüyse bir kaç fotoğraf da çek, anlat bakalım neler oldu ?

Yeni yarıyılın ilk sabahında Bilgiç'le yürüyerek okula gittik bu sabah. Hava bahar modundaydı. Dönüşte koruya sapmadan duramadım.  Orada size mini günaydın videosu çektim.


Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Saksağan ve kargaları her gün bütün gün görüyorum sevgili Handan sesini duymak güzel iyi geldi bana senin de haftan çok güzel geçsin canım sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl baştankara ve ispinozlar vardı ama telefonla yakalanamıyor onlar Sevgi :)

      Benden de sana kucak dolusu sevgiler canım :)

      Sil
  2. Günaydın
    Bende bir nefes çektim içime.
    Iyi geldi. :)

    YanıtlaSil
  3. İşte buduuuur...💟💟💟💟

    YanıtlaSil
  4. günaydın. Cennetten bir köşe. İnşallah birileri burayı keşfetmez de , rezidansmış, AVMeymiş, diyerek katletmezler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun için validebag.gonulluleri instagram hesabına bakabilirsin Çenebaz. Tabii ki gözlerini oraya dikenler çok :(

      Sil
  5. çok şanslı sizin oralarda yaşayanlar.hep beton hep beton buralar bıktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim mahalle gerçekten şanslı Mehtap. Hoş her sene o da betonlaşıyor ama nispeten yeşil.

      Sil
  6. Orman havası güzeldir.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Bugünün meydan okuması tam senlikmiş:)
    İyi haftalar Handan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş Sezer :) Sana da iyi haftalar :)

      Sil
  8. ne güzel bir günaydın olmuş bu böyle...bahar tadında bir hafta olsun inşallah...sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. O sondaki derin nefes hepimizi yenilemeye yetmiştir bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmayı en sevdiğim şeydir. Hele acil durumlarda çok iyi gelir :)

      Sil
  10. videolu hem de :))) şahane

    YanıtlaSil
  11. Doga da yürüyüs gibisi yok 😃

    YanıtlaSil