28 Günlük Meydan Okuma / 22

Şubat 22, 2019

22. İnanıyorum bu yazı faydalı olacak, bildiğin şeyler hakkında ipucu verebilirsin. Ne bileyim mutfak ipuçları ya da fotoğraf ile ilgili ya da şu an hiç aklıma gelmeyen birşeyle ilgili.. İpuçları hayati önem taşırlar, içlerinde deneyim barındırırlar..

Şimdi gözlerini sayfanın sağına çevir, bak orada Cin Fikir etiketim var. Tıkla bakiim ona. Bilimum ipuçlarım orada gizli, domates püresi nasıl yapılırdan çamaşırdaki renkli lekeler nasıl giderilire bir sürü şey anlatmışım :)

Sanırım her bi konuyla ilgili yazmışım ben yaaa :)

Düşünüyorum şu anda ekleyecek yeni bir fikrim var mı diye .

Hımmm.

* Eğer sürekli ocağı söndürüp ütüyü fişten çektiğinizi falan unutuyorsanız bunları yaparken yüksek sesle fişi çekiyorum şimdi, kapıyı kilitliyorum diye söyleyin. Genellikle aklımızdan bin bir şey geçtiği için o an yaptığımıza dikkatimizi vermiyoruz. Yüksek sesle söylemek bizi o olaya odaklıyor.

* Beli kalın lastikli bir eşofman alacaksanız o lastiğin dikili olmasına dikkat edin. Değilse de siz bir kaç yerinden dikerek tutturun ki her yıkamada ikiye katlanıp burkulmuş lastikle uğraşırken zıvanadan çıkmayın.

* Okuldaki hayatından fazla bahsetmeyen çocuğunuzla akşam yatmadan önce sohbet edin. Uyumamak için bülbül kesiliyorlar o ara :D

Sanırım bu kadar yeter. Daha fazlası için etikete tık tık :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Birinci madde bana gelsin😊

    YanıtlaSil
  2. Harikasın. Son maddeyi sadece ben biliyorum sanıyordum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, senin oğluş da yatmadan önce bülbül kesenlerden demek Ayşe :)

      Sil
  3. lastik deli eder beni hiç aklıma gelmemişti dikmek...biz de yatınca kızımla sohbet ederiz genelde uyumadan önce...harikasınız ...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki üç yerinden tutturunca halloluyor B, gerçekten sinir bozucu aksi halde :)

      Yatmadan önceki sohbetler başka tatlıdır :)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  4. Lastik ip ucuna bayıldım.
    valla çok can sıkıcı oluyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele çocuklar küçükken kâbusumdu Merih, sonra dikmeye başlayınca rahatladım ;)

      Sil
  5. iki madde çok güzel tam benlik 😀😊 teşekkürler güzel kadın sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
  6. Hahah son madde harikaymış :D diğerleri de çok işe yarayacak :) challenge'ın bu maddesi çok hoşuma gitti teker teker bakıyorum bloglara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok hoşuma gitti, bayağı bilgi edindim Özlem :)

      Sil
  7. bak dediğin doğru sesli söylediğim şeyi de unutmam inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok , o bir şekilde akılda kalıyor. Hatta tarih de söyleyebilirsin karışmasın diye :D

      Sil