İki Gevezelik Edeyim

Şubat 20, 2019

 Öncelikle burada hiç Antalya fotoğrafımız olmadığını fark edip bir iki hatıra ekleyeyim.


 Bu cimcimeyi bol bol sevdik.


Dönüşte Porsuk baraj gölü kenarındaki bu çini dükkânında salep molası verdik. Yerdeki karolar beni benden aldı.



Gün batımı yolda da başka güzel oluyor. 24 saat kalmak için 18 saat yolda geçirsek de zaten amaç yol seyehati olduğundan keyifliydi.


Yapbozum bitti. Artık kitap okumaya döneceğim biraz. Şubat bitmeden kış okuma şenliğine bir iki kitap daha ekleyeyim :)


Bu sabah İstanbul. Yoğun bir sis vardı.


Ve okul kıranlarda bugün. Metos'un raporu vardı zaten ( Pazartesi akşamı ödümüzü koparttı, hem o hem de acildeki doktor. Neyse ki düşündüğü şey değilmiş ) , Bilgiç de robot yapma yorgunluğunu atma günü ilan etti. Metos bir dersi için film izleyip yazacaktı, biraz aksiyonlu manga uyarlaması Alita ile ne yazacak bilmiyorum ama biz eğlendik izlerken.




Sinema çıkışı eve yürümeye karar verdik.

Filmleri çekiştirdik, mangasını merak ettik, ben yeni yazacağım hikâyeden bahsettim, zamanda yolculuk kitap ve filmlerinin paradoksunum ne rahatsız olduğunu konuştuk,  yine Geleceğe Dönüş Serisi'nin en iyisi olduğunu bildirdik. 

Açan ilk erik ağacının fotoğrafını çekerken annemle klasik yürüme diye bana takıldılar. Erik ağacının ne güzel olduğunu söyledim onlara.

Okula giderken başlamıştık yol sohbetlerimize. Kitaptan müziğe, şiire, çiçeklere her şeyi konuşuyorduk. Hâlâ öyleyiz. Hayallerimizi anlatıyoruz. Küçüklüklerini hatırlayıp gülüyoruz.

Bir gün sonra bugünkü biz yok olacak,  sonuna kadar tadını çıkartmak gerek her ânın.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun gençliğe...bende gıda zehirlenmesi oldum yada midemi üşüttüm iki gündür yatıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da geçmiş olsun Sev, gıda zehirlenmesi de çok güçten düşürür insanı.

      Sil
  2. çok geçmiş olsun Metosa 🌸senin bu güzel enerjine hayranim gerçekten ne keyifli bir gün olmuş keyfiniz mutluluğunuz daim olsun inşallah sevgiler canım benim 😊❤🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Özlem, bizden de sevgiler :)

      Sil
  3. Maşaallah Sübhanallah.
    Muhabbetiniz sevginiz bol olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Demek hikaye yazacaksın.Merak ettim valla :)
    Yakışıklılara da selam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen senelerde yazmıştım bir iki tane , şimdi de aklımda bir fikir var, becerebilirsem yazacağım Yurdagül :)

      Sil
  5. yerdeki karolar benimde çok hoşuma gitti.hepinize maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller , değil mi Alanay ? Teşekkür ederiz :)

      Sil
  6. Oğullarını ve seni görünce neden gözlerim yaşarıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli ve sevgi dolu bir insansın da ondan :) Öpüyoruz seni kocaman.

      Sil