28 Günlük Meydan Okuma / 27

Şubat 27, 2019

27. Bazı günler enerjin düşük uyanırsın ya da birşey olur modun düşer. Ne yaparsın da toplarsın ? Var mı sihirli bir kaç önerin ?

Şarkı listemden hoşuma giden birşeyler bulana kadar müzik araştırırım. Bu bazen hüzünlü bir şey de olabilir , zira neşeli enerjik şarkılar bana batıyordur belki o sırada, önemli olan hah işte bu diyebilmem.

Bazen şarkı bulamam, film seçerim. Genelde bu filmler de beni bol bol ağlatacak bir şeyler olur. Zira o sırada vücudumun ferahlamaya ihtiyacı vardır. Bu ağlatacak film konusunda pek zorlanmıyorum zaten.

Bloğa yazı yazacaksam keyifli bir konu ararım. Beni uğraştırıp kafamı dağıtacak bir şeyler. Şarkı falı hazırlamak örneğin.

Ev işi yapmak da iyi gelir, zira zaten büyük ihtimal kontrolden çıkmış ev beni sıkmıştır.

Konu ciddi ve gerçekten beni üzen bir şey varsa bünyem otomatikman kendisini kapatır anında uykum gelir. Bu huyunu çok seviyorum . Uyku her zaman iyileştirir.

Bazen de fotoğraf makinamı kapıp yollara düşerim.. Güzel şeylere odaklanmak,  temiz hava insanın sıkıntısını alıp götürür. Tebdili mekânda gerçekten de fayda vardır.

Vee tatil plânlaması yapmarım. Terapi gibi bir şey. İnsana enerji veriyor.

İçime oturmuş sıkıntı geçmiyor da patlayacak gibi hissediyorsam dua ederim. Fatiha, Felak, Nas , hangisi bana iyi geliyorsa onu tekrar tekrar okurum.

Bir de şükrederim. Şükür sebeplerimi sıralarken iyi hissetmeye başlarım.

Bazen de bırakırım dağınık kalsın. Kös kös otururum. Ama bu iş için bir iki gün veririm kendime çünkü çok uzatırsam beni iyice aşağı çekebiliyor.

İşte böyle birşeyler.

Haydi dün yürüyüş yaparken çektiğim fotoğraflardan birisine tıklayarak zımba gibi şarkınızı alın da havamız düzelsin :)







Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. En güzeli de tatil planı yapmak. Bon Jovi çıktı. Severim bunu👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli gerçekten de Berlin :) It's my liiiiffeeeee

      Sil
  2. Michael Jackson - They Don’t Care About Us geldi şansıma...resimler harika...tavsiyeler de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah enerjisi verecek şarkılar aradım B :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. it's my life..
    uyku benim de favorimdir uyuyunca iyileşirim

    YanıtlaSil
  4. 'Bu benim hayatım'

    Bugün erik dalı havasındaydım gene ,olsun bu da devamını getirdi.
    Hep güzeldir Handan sihirleri...

    YanıtlaSil
  5. Evin dağınıklığı beni de geriyor bu hale tuz biber oluyor.
    Yapmak iyi gelse de, yapmamak daha çok seçtiğim bir seçenek oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yapmamayı seçtiğim için en sonunda infilak halini alıyor etraf.

      Sil
  6. Ahaa! Uykuuu, biraz uykuu :) Ben de inanırım uykunun şifacı olduğuna ve sıkıntılı da olsam misler gibi uyurum çok şükür. Tahtalara vuralım Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuralım Esen, uyku gerçekten en şifalısı :)

      Sil
  7. fotoğraflar ne güzel
    sen her zaman fotoğraf makinanı alıp çık sokaklara
    ne gam ne keder kalır bu güzellikleri fotoğraflayınca insanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalmıyor gerçekten de Mavianne, doğa insanı iyileştiriyor.

      Sil
  8. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Furkan. Hayırlısıyla vatani görevini yap, dön. Görüşmek üzere.

      Sil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Queen çıktı. Bu aralar sıkça dinliyordum zaten :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini izlemedim ben hâlâ , biliyor musun Şule :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Cevaplarken ben sürekli bunalıma düşüyorum da bu kadar fikrim var diye düşünmedim değil Gonca :D

      Sil