Kitap Salı

Şubat 05, 2019

Koca hafta bir kitabı bitirmeye uğraşmışım. O da sıkıcı, bir sürü uyuşturucu maddenin kimyasal zamazingolarından bahseden, karman çorman bir kitaptı. Boş verin, okumayın anacım.



Yazıyı hazırlarken bir kitap demiştim ama dün akşam bir kitap daha bitirdim.


Marquez'in kitapları öyle akıcı ilerliyor ki insan kapağını açmasıyla kendisini kitabın dünyasında buluyor.

Alıntı da pek bulamıyorum içlerinden, bütün cümleler öyle örülü ki birini çeksem sökülüp dağılıyor.

"Tanrı'nın var olduğunu düşünmek var olmadığını düşünmek kadar rahatsız ediyor beni. Bu yüzden bunu hiç düşünmemeyi yeğliyorum. "


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Bende kitabın içinden çıkamamak hiç elinden bırakamamak, sürüklenip gitmek hissini Paul Auster de yaşıyorum. Adamı okudukça daha da aşık oluyorum. Bu arada grubun okuyacağı kitaba da başladım ama sanırım bu sefer okurken daha da zorlanacağım çok tarzım değilmişmiş gibi geliyor ama bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paul Aster de başlayınca soluksuz okunanlardan Sev. Ama hiç hatırlamıyorum kitaplarını :)

      Ben kitabı annemde bulamadım. Bu sefer katılmayacağım gruba sanırım.

      Sil
  2. kitap okumalara doyamayanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle çok kitap var ki insan hangisini okuyacağını şaşırıyor Hatice :)

      Sil
  3. Begennediginj okumayalim biz de zaten liste yeterince kabarik 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , özellikle yazdım ki boşuna okumayın Derya :D

      Sil
  4. Keyiflerin bol olsun ♥
    İlk kitabın kapağını ben çok sevmiştim halbuki ben ilk gördüğümde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek hevesle okumaya başlamıştım hiç sevmedim Şebo.

      Sil