28 Günlük Meydan Okuma / 28

Şubat 28, 2019

28. Bugün meydan okumanın son günü, neler oldu, koca bir ay nasıl geçti, meydan okuma nasıldı merak ettim..

Ve son gün :)

Bir ay ne çabuk geçti di mi :)

Başta Ezgi'ye olmak üzere katılan herkese öpücükler :)


Eğer birazcık vaktiniz varsa fotoğrafa tıklayıp şarkınızı almayı unutmayın :)

Benzer yazılarım

40 Yorum yap

  1. Bizde seni kocaman öpüyoruz.
    🤗

    YanıtlaSil
  2. "Nasıl geçti habersiz" şarkısı çıkacak diye tıkladım ama olmadı😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, aklıma gelseydi onu koyardım Berlin :)

      Sil
  3. Ay berlin 'in yorumu iyiymis senin için vakit yaratırız arkadaşım hiç duymamıştım şarkıyı da şarkıcıyı da ne kadar buğulu bir sesi var yağmurlu havaya uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim Dido'yu Sev. İlk albümlerini özellikle.

      Sil
  4. Hadi geçmiş olsun meydan okuma. Ruh halime uygun hoş bir melodiydi. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Çok keyifliydi sizi okumak. İyi ki katıldınız :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her telden konularıyla tam benlikti Şule, teşekkür ederim :)

      Sil

  6. canımsın..öpücükler benden

    YanıtlaSil
  7. Foto çok güzeeeeel :))
    Ben de öperimmm!!!

    YanıtlaSil
  8. şarkımızı dinledikkk :) Tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  9. bizden de sana ve emeği geçen herkese öpücükler ve kucak dolusu sevgiler...şarkı için ayrıca teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  10. Öpücük öpücük öpücük<3
    İyi ki vardın <3

    YanıtlaSil
  11. Her gün kararli ve istikrarli yazdigin icin biz tesekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep öyle yazmaya çalışıyorum ama bu sefer daha kolay oldu :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Haahha, sabah uykudan yeni kalkmış Handan halleri :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Aldım koydum basim-gozum üstüne o güzel öpücüğü.

    YanıtlaSil
  14. emeğine sağlık güzel kadın sevgiler canım benim 😊😘❤

    YanıtlaSil
  15. şarkı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Şarkılı öpücüğü kaptım geri yolladım :) Ben senin kapanış yazını okuyana kadar 2 yazı daha yayınlamışsın maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sürekli gevezelik halindeyim Ezgi :)

      Sil