28 Günlük Meydan Okuma /13

Şubat 13, 2019

13. Bugün görsel zevk günü, bakmaya doyamadığın instagram hesapları ile tanıştır bizi.

Hımmm. Instagramda çok fazla dallanıp budaklanmadım. Zira inanılmaz kıskanıyorum güzel fotoğrafları :D Yok yok , işin sonu gelmiyor o yüzden . (Ama kıskanıyorum da :)


İlginç evleri ile bu hesap ilgimi çekiyor. Benim gibi tarihi binalara meraklı birisinin beğenisi kazanan ilginç binalar var bu sitede.


Bu da İstanbul'dan harika siyah beyaz sokak fotoğrafları.


Son olarak da makro fotoğraflarına bakarken kendimden geçtiğim bu hesap var. Kendisininkiler dışında bir sürü başka hesaptan da beğendiklerini paylaşıyor, onlara da bayılıyorum.

Fotoğraflara tıklayarak hesapların profillerine gidebilirsiniz.


Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Ben İstanbul aşığıyım. Siyah beyaz fotoğrafları da çok severim. Bu sayfaya gideyim. 👍

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Güzel hesap çoook da ben fazla dağılmamaya çalışıyorum Gezgin :)

      Sil
  3. İnstada bende çok dağılmamaya gayret gösteriyorum ama nerdeeee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kendime yasak koydum Şebo, çok vakit yiyor.

      Sil
  4. Gulucugum;
    Nasıl da bulmussun,kendine yakin gorselleri,gerçekten;
    modeRn mimari pek ilgimi çekmese de ilginç.
    Ama eski binalara tutkunum sen gibi, o mimarisindeki işçilik ve coğrafyaya uygunluk acısından kullanılan malzemeleri, yasanmisligi beni benden alır götürür,
    O binaların bir köşesine oturtur izlemeye başlarım artik ...
    Fotoğraf konusunda kendine de haksızlık etme,
    Profesyonel uğraşan eminim seninkilerde onlardan farklı değil ,inan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de dokunmayı çok severim eski yapılara Merih .

      Teşekkür ederim canım , fotoğraf gerçekten vakit ve sabır işi. Ben geçerken gördüklerimi opluyorum, belki ileride uzun uzun vakit harcayabilirim.

      Sil
  5. Makro fotoğraflara bakmayı seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makro lens almak istiyorum ben de :)

      Sil
    2. Ah ah gönül neler istiyorda çok pahalı ya lensler..
      İnşallah bi gün :)

      Sil
  6. Evler güzelmis gercekten 😊

    YanıtlaSil