Nostaljik Pazartesi

Şubat 25, 2019

Evimin içinde top patlamış gibi. Dün dışarı kartopu oynamaya çıktık, her yer kıyafet dolmuş. Bilgisayar odası zaten çöplük. Aksi gibi bir de içim sıkılıyor. Şöyle mutluluk verecek bir yazı seçeyim dedim. Bloğu ilk açtığım 14 yıl öncesinden.

 Ağustos 2005 Salı

Sevgiyle

Rüzgarın sesini Seviyorum, kayalıklara çarpan dalgaların beni ıslatmasını seviyorumyüzüme düşen kar tanelerini seviyorumdalından meyva kopartmayı sEviyorumsu birikintilerine basmayı seviyorumannemi seviyorumdaNs etmeyi seviyorum, kahkahayla gülmeyi seviyorum,babamı seviyorumyeni yerler görmeyi sevİyorumharfleri büyük basılmış rahat okunan kitapları seviyorumsinemaya gittiğimde gelecek programları izlemeyi seviyorum, kardeşimi seviyorum, yolculuk yapmayı seviyorumboğazı vapurla geçmeyi seviyorumkonsere gitmeyi Seviyorumilk gözağrımı seviyorumyürümeyi seviyorum,salatayı seviyorumyağmur sonrası toprak kokusunu seviyorumküçük afacanımı sEviyorum, ilkbaharın tomurcuklarını seviyorumyaz gecelerini seviyorum,sonbaharın rengarenk ağaçlarını seviyorum,kışın sıcak sohbetlerini seviyorum,haşlanmış mısırı seviyorumkola içerken burnumu gıdıklayan kabarcıkları seviyorum,seVdiklerimi kucaklamayı seviyorum,aydedeyİ seviyorum, bahçemde öten kuşu seviyorumarkadaşlarımı seviyorum,motosiklete binmeYi seviyorumyazı yazmayı seviyorum, fotoğraf çekmeyi seviyorummaviyikırmızıyı, sarıyıbeyazı,siyahı ve Onlardan gelen tüm diğer renkleri seviyorumsevdiklerime özel günleRdışında hediye almayı seviyorUm, sabahın ilk saatlerini seviyorumderin nefes almayı seviyorumgözünün içi gülen insanları seviyoruM...

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ay taa benim çalıştığım yillardanmis bu.
    Ne güzel rengarenk bir yazı.

    YanıtlaSil
  2. her günün sevgi ile geçsin Handan

    YanıtlaSil
  3. Yıllar önce de bir blog açmıştım beni ilk takip eden kişi siz oldunuz. Şimdi yeni bir blog açtım burda da ilk takip eden ilk yorum yapan siz oldunuz. Benim için önemli birisiniz :) tanımadan seviyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, bak bunu bilmiyordum Meltem :) Blog aleminin güzellikleri bunlar. Benden de sevgiler :)

      Sil
  4. sevdiklerin her geçen gün daha da artsın
    ne harika şeyler bunlar
    ben de senin gibi gözlerinin içi gülen ve açık yürekli insanları seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana baktığımda aynı şeyi görüyorum Mavianne :)

      Sil
  5. Blogunuz çok hoşuma gidiyor ve takibe aldım. Cidden severek takip ediyorum emeğinize sağlık. Sizde bizim web sitemiz hakkında yorumda bulunursanız seviniriz ve kardeş siteler olabiliriz.
    Başarılar www.pixselle.com

    YanıtlaSil
  6. Bende seni seviyorum ♥️🤗
    Aradaki büyük harfler dikkatimi çekmişti ama kodlama olduğunu yorumdan anladım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatli gözünden kaçmamış, yorumdaki ipucunu bile yakalamışsın Hayalperest :) ❤

      Sil
  7. Ne güzel yazıymış iyi gelmiştir bence ki ayrıca da amaaaaaan fakdıevinhali yeni felsefem vallaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bugün ancak alış veriş yapıp geldim Hatice, ev hâlâ aynı, yarına Allah kerim :)

      Sil
  8. Bayıldım bu yazıya, gökkuşağı gibi sevgi dolu.. <3
    Sevdikçe sevdiğin şeyler daha da çoğalsın

    YanıtlaSil