28 Günlük Meydan Okuma / 5

Şubat 05, 2019

5. Sana ilham veren şeylerden bahset belki başkasına da ilham kaynağı olur.

Ben yüzünü doğaya çevirmiş bir insanım. Her sabah her akşam ona büyülenip ondan etkileniyorum. Bu soruya eski bir yazımla cevap verebilirim sanırım en güzel.

Bilemiyorum

Belki de hanımelinin kokusuna inanmak gerek, ya da leylak ya da filbahar. Ne kadar solsalar açarlar yeniden.



Belki de leyleklere inanmak gerek, ya da bülbül ya da kırlangıç. Ne kadar gitseler gelirler yeniden.



Bilemiyorum.

Belki de kıyıya vuran dalgalara inanmak gerek alçalır,yükselir,alçalır, yükselir..


Belki de aydedeye inanmak gerek, tam kayboldu derken çıkıverir yeniden bir yerden.


Ve gece ne kadar karanlık, uzun, soğuk olursa olsun gündüze inanmak gerek, her sabah güneş doğar yeniden...


Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. ne güzel bi paylaşım ne keyifli bir paylaşım olmuş bayıldım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Evet, inanmak.
    Mesele bu bencede.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. leylekle ilgili saptamaya bayıldım ne kadar gitselerde dönerler ...
    ayyy çok sevdim çookk

    YanıtlaSil
  4. evet Handan kesinlikle doğaya inanmak ve akışına bırakmak gerek...

    YanıtlaSil
  5. Harikaydı, bu maddenin hakkı verilmiş Handan :))

    YanıtlaSil
  6. doğa keisnlikle ilham kaynağı :)

    YanıtlaSil
  7. Benim ilham perileri sana kaçmış anladım...

    YanıtlaSil
  8. Doğa her sanata ilham kaynağı olmuştur.

    YanıtlaSil
  9. Çok....Çok güzeldi Handancım <3

    YanıtlaSil
  10. güneşin her sabah doğacağını bilmek ne güzeldir ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha umut verici bir şey düşünemiyorum :)

      Sil
  11. Fotoğraflar da ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  12. çok romantik geldi bana...😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başka ben var benden içerü , arada o çıkıp yazıyor Mehtap :)

      Sil
  13. Ah, o kadar naif bir yazı olmuş kii.. <3

    YanıtlaSil
  14. Şiir gibi akıcı bir yazı olmuş. Resimler de harika 👍

    YanıtlaSil
  15. Cok güzel resimler, ne cok sey var aslinda ilham aldigimiz ☺️

    YanıtlaSil
  16. Harika bir yazı eşlik etmiş bugüne :) Yakışmış

    YanıtlaSil