28 Günlük Meydan Okuma / 26

Şubat 26, 2019

26. Maddi ya da manevi neye ihtiyacın var ?

Enerjiye ihtiyacım var sanırım. Yıllar geçtikçe azalan bir şey bu enerji.

Ve sağlık tabi. Sağlığım yerindeyse geri kalanını ben halledebilirim.

Gün içinde kendimle başbaşa geçirebileceğim zaman dilimi. Aksi halde hasta gibi oluyorum.

Bir de şu hayalimdeki evim olsa. Bol yeşillikli, bahçeli, tek katlı. Tadından yenmez.

Bunların hepsi sevdiklerimle birlikte olmalı tabi.

Hahaha, bende dilek dileme takıntısı vardır. Metehan'a hamileyken her şeyi güzel olsun diye dua ediyordum ki aklıma gelmeyen bir seçeneği atlamayayım diye ;)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Her şey gönlüne gönlümüze göre olsun

    YanıtlaSil
  2. O zaman hayattaki her şey güzel olsun diyelim. Kaçırdığımız noktalar olmasın. 😊

    YanıtlaSil
  3. Akışa bırak, hepsi olacaktır, oldu say hatta.

    YanıtlaSil
  4. O zaman yine aynı şeyi dile "Her şey güzel olsun" :) Olsun tabii ya Handancım :*)

    YanıtlaSil
  5. Sağlık ve huzur.
    En başta bunlar değil mi...
    Bende aklımdakini yapamayınca daralıyorum, moralim bozuluyor. Bu huyuma da sınır oluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En başta bunlar Hayalperest. Zaman içinde ben biraz daha serbest bıraktım sanırım olayları kontrol etmeyi. Çok zorunluysam A B C D plânları yapıyorun ki biri olmazsa biri :D

      Sil
  6. dileklerin gerçek olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin dilekleri gerçek olsun Mehtap :)

      Sil
  7. Allah herkese sağlık versin inşallah :)) En önemlisi o:)

    YanıtlaSil