28 Günlük Meydan Okuma / 14

Şubat 14, 2019

14. Sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın ?

Hayatın sıradan bir günü. Her şey yolunda. Çok şükür :)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Sağlıklı olduğumuz her anımıza bin şükür...şükretmeyi çok seviyorum ve gücüne büyük inancım var...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Her şey yolunda iken bunun peşine "şükür"ü ekleyebilmek de nasıl iyi geliyor insana değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Sıradan dediğimiz de ne kıymetli ama

    YanıtlaSil
  4. çok şükür güzel kadın sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel. Klişe olacak ama ağzınızın tadı bozulmasın :-)

    YanıtlaSil
  6. Her halimize şükür... Sitemde 2014 tarihli yazılara bakıyorken yorumlarınızı fark ettim, çok sevindim... O zamandan bu zamana hala devam ediyor olmanız mutluluk veriyor...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2005'ten beri buradayım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. her halimize şükür cidden. Ben de kendime sordum bu gün nasılım diye şükür dedim :)

    YanıtlaSil