28 Günlük Meydan Okuma /25

Şubat 25, 2019

25. Alfabe oyunu gibi düşün. A-Z ye sevdiğim şeyler listesi. A denince aklına ilk ne geldi mesela ? Böyle tüm alfabeyi hazırla bakalım.

Hazır mısınız, başlıyorum. İlk aklıma gelenleri sıraladım. Yalnız A harfinden iki şey aklıma geliyor, ikisini de yazdım , hatalı sanmayınız :D

Atatürk
Annem   
Babam
Can
Çocuklarım
Dünya
Eğitim
Film
Gezmek
Ğğğğğğ (gargara yapıyorum, boğazım acıyo da :D)
Hayat
Işık
İstanbul
Jest
Kardeş
Leylak
Müzik
Neşe
Okyanus
Öz
Plak
Renkler
Sevgi
Şelale
Türkiye
Uyum
Ümit
Vermek
Yatak
Zaman

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Süper bir liste olmuş. 💝

    YanıtlaSil
  2. Bazısında liste baya uzayacakken bazısında da aklına birşey gelmiyor insanın:))

    YanıtlaSil
  3. Etkinliğin en kolay sorusuydu galiba...
    Benzerlikler var listemizde.

    Sevmek en güzeli.

    YanıtlaSil
  4. yatak :)) çok mantıklıymış

    YanıtlaSil
  5. Takip ettiğim herkesi okudum, A harfinde aklına Atatürk gelenleri ayrı yazdım kalbime:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir yazı teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Yatak nasıl aklıma gelmedi dedim şimdi :)

    YanıtlaSil