Üç Film Önerisi (Ehehehe, Başlığa Bak Beee :D)

Ocak 19, 2022


Bu filmi teeee ne zamandır izlemek istiyorduk, bir türlü denk düşmemişti. Bu akşam başardık. Gerçek hayat hikâyesinden esinlenilerek çevrilmiş.  Çok yetenekli,  varlıklı zenci bir müzisyenle ona turnesinde hem şöförlük hem korumalık yapan italyan asıllı kaba saba bir korumanın hikâyesi.  Böyle filmleri insanların empati yeteneğini arttırmak için daha çok çevirmek gerekiyor belki de.


Bu filmi dün izledik. Hiç mi hiç izlemeyi düşünmediğim bir filmdi. Sıradan saçma sapan bir macera diyr düşünüyordum. Metos filmlerle ilgili izlediği bir videoda görmüş. Güzel olabilir dedi. Gerçekten de sevdik.  Müzikleri, (ilk sahnede şarkının sözlerinin duvar yazılarında olması çok keyifli bir ayrıntıydı örneğin),  karakterleri, kovalamaca sahnelerinin ne bıktıracak kadar uzun ne de saçma derece kolay olmaması, olay örgüsü falan gayet güzeldi. 


Bu da geçen gün izlediğimiz çıtır çerez. Kahkahalı keyifli nefis manzaralarda geçen kafa dağıtmalık film aradığınızda izleyiniz. Zaten Dwayn Johnson varsa gülmemek mümkün mü :)


Yalnız, babababa, her zevke uygun film bulmuşum heeee. 

Ne çok yönlü bi bilogum, keşfedilemedim gitti anacım. Yıllardır yerimde sayıyom :P

Haydi iyi geceler, gidip biraz daha kitabımı okiim ben.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Tavsiye edilip te izledim diyebileceğim bir yazı buldum sonunda:))) Son 2 filmi izledim ve büyük keyif aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha o duyguyu çok iyi bilirim :) Kitap bloglarını okurken en çok başıma gelir :D

      İzlenen film sayısı arttıkça insan çok zor beğenir hale geliyor, o yüzden sevdiğim film bulunca altın bulmuş gibi oluyorum.

      Sil
  2. film afişleri eski oyunları hatırlattı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski dönemlerde geçen filmler olduğundandır :)

      Sil
  3. :) Hahahaha, her telden film var vallahi, biraz da dizi önerisi istiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek dizi izleyemiyorum ama sevdiklerimi yazayım bir ara.

      Sil
  4. Merhabalar.
    Sinemayı severim. Ancak, mutlaka bana hitap eden bir film olacak. Aksi halde, ağzıyla kuş da tutsa hiçbir film beni ikna edemez.
    Bu güzel film tanıtımlarınız için teşekkür ederim. Filmleri önce incelemeye alırım. Bakarım bana hitap eden bir nokta yakaladım mı, artık o filmin peşini bırakmam.
    Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin gibiyim Recep Bey, ödüllü olsun, on kişi methetsin fark etmez, konusuna oyunusuna bakıp izlemek istemem gerekiyor :)

      Sil
  5. Merhabalar.
    Bir önceki yorumun içerisinde soracaktım ama unuttuğum için tekrar ikinci yorum marifetiyle tekrar dönmek zorunda kaldım. Malumunuz, o kadar çok sayfa açıp, terk edip, tekrar gelenler ve sayfa isimlerini ya da kullanıcı isimlerini değiştirenler oldu ki, sizi tam hatırlayamadım. Sizin sayfanızın ismi hep "Bir" miydi?
    Cevap vermek zorunda değilsiniz. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2005 ten bu yana 17 senedir bu adreste ve Bir olarak yazdım Recep Bey, sanırım benim kadar sabit kalan fazla blog yok :) Ama Birİkim, Objektif ve Bir Varmış Bir Yokmuş diye üç bloğum daha var. Bu kadar aktif olmasa da oralarda da yazıyorum bazen.

      Sil
  6. Yeşil rehberi severek izlemiştim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle filmler insanların fakındalığını attırıyor.

      Sil
  7. 2. ve 3. filmi izledim. İzlemesi keyifli filmler :) 1.ciyi de listeye ekledim :) Blogun her türlü süper, filmler olsa da olmasa da :D Kocaman sarıldım ♥️

    YanıtlaSil
  8. Dün akşam Green Book'u izledik, bayıldık. Şoför kaba ama çok sevimliydi. Şahane filmmiş gerçekten. Sağ olasın Handan:)

    YanıtlaSil
  9. Son film hariç diğer ikisini izledim. Sen izledikçe yaz bloğuna. Sayende güzel filmler keşfediyorum :-)

    YanıtlaSil