Kendi Kendimi Gaza Getirmeye Uğraşma Yazım (Okumasan da Olur :)

Ocak 29, 2022

 Sabah yürüyüş dönüşü kahvaltı hazırlama ve yeme sonrası bende enerji tükeniyor. Salon dandini. Şuracıkta uyuklamak çok cazip gelse de şu dağınıklığın negatif çilerinden etkilendiğim kadar hiçbişeyden etkilenmiyor olabildiğimden kalkıp da işleri bitirmeden huzur bulamayacağım. (Cümleyi bir daha okuyup düzeltmeye çalışsam sanırım gün bitecek, o dağınık kalsın :D) 

O zaman hemen bi liste hazırlayıp şuraya iliştirivereyim.

Amaç bütün işleri bitirip yarın öğleden sonra ergene bağlamak. 

1. Çamaşırları topla

2. Ütüle, yerlerine yerleştir.

3. Tülin'e göndereceğin paketin posta fişini doldur. Aklınızda olsun işinize yaramayan artık yünleri, kumaşları,  boncukları,keçeleri velhasıl her türlü  malzemeyi gönderebilirsiniz arkadaşıma. Nefis şeylere dönüştürüp serçev adına satış yapıyorlar.( Bakınız)

4. Kitapları paketle,  göndermeye hazırla.

5. Yapbozları Şule istedi, ona göndermek için hazırla. (Yazıya yorum yapanlar arasında başka yapbozu istiyorum diyen olmadı) 

6. Karavandan gelen tabakları ve suları oraya götür.

7. Salonun tozunu al.

8. Kıyma kavur. Becerebilirsen bol sebzeli olsun.

9. Mutfağı topla.

10. Arkadaşına aldığın hediyeyi paketle 

11. Yarın sabah pazara git.

E hadi başlayalım o zaman.

Saat 13.15, bakalım kaçta bitecek. 

Saat 17.00 ; salon -yerdeki postalanacak ve karavana gidecek çantaları saymazsak - toparlandı. Birazdan mutfağa gireceğim. 

Saat 17.20, nachos pişti, bulaşıklatı kalktı, şimdi servis yapacağım.Can'la Metos film seçmeye çalışıyorlar. Filmden sonra da ailece kitap okuma saati yapacağız. Bilgiç istedi . İyi akşamlar dostlar.

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Okurken ben yoruldum yahu 😂😃ben baya topladım mutfak kaldı 😃kolay gelsin güzel kadın 🤗🥰

    YanıtlaSil
  2. Serçev kısmı dikkatimi çekti elimdeki fazla boncuklardan gönderebilrim bağlantıya instagramdan geçtim cevap bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur Özlem, https://instagram.com/sercevelmaagaci?utm_medium=copy_link dan gönderdiysen Tülin dönecektir sana :)

      Sil
  3. Kolay gelsin. Benim bugün listemde sadece yemek yapmak vardı henüz yapmadım ama belki yaparım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat altı oldu, bir saattir mutfaktayım daha sebzeleri yıkayıp doğradım. Kıymayı kavurup nachosu pişirene kadar saat kaç olacak bilmem. Canım çekmese kılımı ile kıpırdatmayacaktım. Sırtımın ağrısı hafiflesin de mutfağa dönücem :D

      Sil
  4. Sizi fazla tutmayayım, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On dakika sırt ağrısı molası verdim Ebemkuşağı, sağolasın :)

      Sil
  5. Çok çalışman gerek çoook :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bazen salondaki kanepeden milim kipirdamak istemiyirum

    YanıtlaSil
  7. yorulmayı kimse sevemez :)

    YanıtlaSil
  8. Verimli bir gün olmuş. Ben de böyle yapılacaklar listesi hazırlamayı çok severim ama senin gibi hızlı bir şekilde listemi tamamlayamıyorum. Maşallah sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liste hazırlanınca işler bitmiş gibi geliyor bana :)

      Sil