Deri Montum Şekil Önümden Çekil

Ocak 03, 2022



E he he,  Metos kilo alıp bir de spor yapıp normal insan boyutlarına ulaşınca bi baktık çok sevdiği deri montuna sığmıyor :O 

Bi baktık annesi sığıyor :D Hayatımda hiç deri montum olmadıydı. Hiç istedim miydi,  yok ama olsun. 

Bu sabah bi aklıma geldi,  aa benim deri montum vardı dedim. Uzun süredir giyilmemiş durduğundan mıdır nedir, kazık gibiydi,  ıyk yaptım ama neyse sanki yumuşadı sonradan sonradan :)

Ben yazıyı yazana kadar akşam oldu :)

Kendime çay demleyip yılbaşı süslerini toplayacağım şimdi.

Ama giderken size bu akşamın masalını da göstereyim.



Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Güle güle giy :) çok yakışmış 😍

    YanıtlaSil
  2. Çok havalı:) Ve de çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  3. Fakat çok yakışmış. :) Güzel günlerde giyersiniz inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışmış Handan. Güle güle giy. Benim de deri montum hiç olmadı, çok da istemedim zaten ama böyle yakışacaksa neden olmasın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de istememiştim ama beleşe konmuşken giyeyim bari dedim.:D Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bir zamanlar çok modaydı,vardı benim ama bu model değil:) Çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  6. Ben de artık oğullarımın kücülen ve ceket, sweatshirt filan giyiyorum 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman tersine döndü bu iş bilemiyorum Derya :D

      Sil