İyi ki Doğdun Canım Annem

Ocak 09, 2022


Sabahları çiçeği böceği gözden kaçırmadan yürüyüşlerimizi seviyorum.



Mahallemizin sokaklarının tadını çıkartmamızı seviyorum.



Kıkır kıkır gülüşmelerimizi seviyorum.



Dört mevsimin de güzelliklerini görmemizi seviyorum. 



 Ama en çok yanımda olmanı seviyorum.

Canım annem.

Sağlıkla, huzurla, mutlulukla,  şiirle, şarkıyla, bolluk bereketle, nice güzel yılların olsun.

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. Nice mutlu yaşları olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Nice sağlıklı ve sizlerle birlikte mutlu yaşları olsun hanımefendinin:) Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  3. Nice yaşları olsun annenizin :) bu sene de güzel anılar biriktirebilmeniz dileğimle .. :)

    YanıtlaSil
  4. Sağlıkla mutlulukla birlikte nice yıllarınız olsun..

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllarınız oldun hep böyle gülümseyerek, sağlıkla ve ağız tadıyla birlikte! <3

    YanıtlaSil
  6. Güzel anneciğine, sağlılı, mutlu, huzurlu, sevdikleri ile birlikte uzuuuun bir ömür diliyorum. Doğum günün kutlu olsun<3
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  7. Halide Hanım'ın gülen, güzel yüzü hiç solmasın. Doğum günü kutlu olsun.🎂🎊💐

    YanıtlaSil
  8. Anneye mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel yaşları olsun annenizin. Ellerinden öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.
    Cenab-ı Hakk, anneleri elleri öpülsün diye yaratmış. Annenize sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice yıllar diler, ellerinden öperim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  11. Nice güzel, sevdi dolu senelere ♥️

    YanıtlaSil
  12. Yaa ne tatlı ve en az senin kadar enerjisi güzel bir kadın, maşallah💙

    Annenle geçirdiğin her günün, her anın tadını çıkar.
    Sağlıkla,huzurla,iyilik ve güzelliklerle hep birlikte geçireceğiniz nice yıllarınız olsun 💫💫

    YanıtlaSil
  13. Nice senelere. Mutlu, sağlıklı ve huzurlu yılları olsun :-)

    YanıtlaSil
  14. Nice senelere hep beraber girin inşallah. Hülya

    YanıtlaSil
  15. Nice güzel yaşları, bol bol da yürüyüşleriniz olsun. :)

    YanıtlaSil
  16. Anneye sevgiler, nice güzel anılarınız olsun. Güzel yaşlara, güzel sokaklara, güzel anlara, sağlıkla, neşeyle, huzurla.

    YanıtlaSil
  17. nice mutlu ve sağlıklı yıllarınız olsun:)

    YanıtlaSil
  18. Hepinize çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  19. Allah sağlık ve uzun ömür versin 🙏

    YanıtlaSil