Sabah Duası

Ocak 06, 2022


 Dikkat ettim de ne zaman yataktan çöp gibi kalkıp kendimi hasta gibi hissediyorsam böyle fotoğraflar çekiyorum. Sabahın köründe kalkmışım,  kılımı kıpırdatasım yok, nane mollayım, evim dandini ötesi yapmam gereken çok iş var, daha da kötüsü benim hiçbir şey - yatmak, gezmek gibi keyifli şeyler de dahil olmak üzere - yapasım yok.


Kendimi zorla duşa attım. Sabah bakımımı yaptım (yani dişimi fırçalayıp yüzüme madecassol sürdüm :D) Gözüme biraz far.  Ve en iyi gelen şey biraz parfüm sıktım. Hâlâ iç güveysinden halliceyim ama en azından ter kokmayan bir iç güveysiyim ;)


Allah'ım bana güç ver, enerji ver diye dua ederim böyle zamanlarda. Bu sabah durup bir düşündüm,  ben dayanma gücü değil heyecanla yaşama sevinci istiyorum. Allah'ım sen bana yaşama sevinci, umudu, heyecanı ver. İçim kıpır kıpır olsun, dudaklarımdan sebepsizce gülümseme belirsin, yüreğimde bir sıcaklık oluşsun beni sarsın sarmalasın...



Not: Kolyem Tülin 'den, tam enerji vermelik :) 

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Hah işte! Ne istediğin önemli :))) Şahanesin! Enerjin buraya kadar geldi.. <3

    YanıtlaSil
  2. Bir şey isterken tüm detayları ile istemek önemli :) Hepsi olsun isteklerinin <3 darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydınlar olsun, umarım tüm isteklerin de kabul olsun. :)

    YanıtlaSil
  4. Amin, hepimiz için inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. Ne dilediğine dikkat et demişler. Duanı değiştirirsen işe yarayabilir, sevdim bunu.

    YanıtlaSil