At At Bitmiyordu

Ocak 08, 2022

*Çocukların resim defterleri. 

*Anasınıfında öğretmenlerinin yaptığının belli olduğu bilimum elişi şeyleri (zaten birer ikişer saklamıştım sadece onlar da gitti) 

*Kimin ne zaman yaptığı belli olmayan resimler.

*Lise okul yıllığıma yazdıklarımın olduğu defter sayfaları. Yıllık bende olduğuna göre onlara gerek yok.

* Gazetelerden kesilmiş bilgilendirici şeyler. 

* Ödevler.

*Ortaokul matematik defterim (Üniversiteden iki tane kalmış, onları bıraktım artık.)

Bugün çıkarttığım kutuları yerine yerleştirdim. İşin tuhafı, dört eş çanta eşya attım ama kutular hâlâ dolu ve sayıları da aynı, ne işe yaradı bu yaptıklarım diye sorgulamadım değil.

Günlerdir bekleyen ütüyü yapıp kaldırdım.

Yemek bulaşık falan derken oldu bu saat (20.06) kılımı kıpırdatasım yok. Evin gündelik yemek bulaşık döngüsünden fazlasına enerjim yetişemiyor resmen. Bir haftadır etrafı süpürmedim bile. Yarın da süpüremem ihtimal,  pazara gideceğim. Ancak dağınıklık toplasam yeter. 

Bu aralar kitap da okuyamıyorum hiç canım çekmiyor. Yanıma aldım bir tane,  kapağını açarsam bir fırsat vermiş olacağım. Bakalım.

Şimdi biraz nostalji yapacağım,  gecenin ilerleyen saatlerinde müzik keyfine beklerim efenim :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Eski hatıralar güzeldir ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, evin neresine el atsam eski hatıra zaten, inan bana bunlar buz dağının örünen en ufak kısmı :D

      Sil
  2. Bende atmıyorum şuan çocuğun okulda yaptıklarını. Evde yaptıkları resimleri. Bakalım ben kaç sene sonra kıyıp atacağım. Senin kadar tutmam gibi. :)) o kadar geçmişe bağlı insan değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çocukların resimlerinin çoğunu aynı sene atmıştım, bunlar aralarından bıraktıklarımdı, eh seneler içinde yine de birikmişler, şu anda beş on tane kaldı, onlar da bize hediye olarak çizdikleri.

      Sil
  3. Ben 100 adet cd attim 2 gun obce devamlı atar durumdayim bu ara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cd ler kasetler ve dvd ler hâlâ duruyorlar bende. Kasetleri çekmeceden yeni çıkarttım, devasa bir kutuya doldurdum, kutuyu nereye koyacağım bilmiyorum :D

      Sil
  4. :) Yemek varsa gerisi için sıkıntı çekmeye gerek yok diyeceğim ama kendim tam bir temizlik düzen manyağı olduğumdan. :D Bu şimdi nasıl bir tavsiye oldu bilemedim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi evi süpürdüm ama itiraf ediyorum beklenmedik bir misafirim çıktığı için :D

      Sil
  5. Bu sene ben de henüz okuma moduna giremedim. Geçen sene hedefimi tamamlayacağım diye çok uğraşmıştım. Beyin kendini dinlenmeye aldı herhalde. Arada okuyorum ama yeni yıla gireli on bir gün oldu daha bir kitap bile bitiremedim. Canım sağ olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok okumanın ardından geliyor böyle dönemler. Elbet okuruz yine :)

      Sil