Ezca Dolabına Bir Baktım

Ocak 22, 2022

Herkes evde tepemdeyken büyük işlere kalkışasım gelmiyor ama bir yerden geçerken tek dolap, çekmece falan bakmak güzel oluyor. Sizin de çekmece dökmek gözünüzde büyüyorsa benim gibi yapabilirsiniz.

Geçen gün portmantonun üzerindeki kutuyu dökmüştüm masanın üzerine meselâ. Bu akşam da tuvalette ecza dolabıyla göz göze geldim. Güya yeni dökmüştüm, yoktur içinde gereksiz şey diyordum. İnanmazsınız neredeyse on kutu son kullanma tarihi geçmiş ilaçla dört beş kutu da vakti zamanında doktorların yazdığı ama benim ne işe yaradığını bilmediğim, ihtiyacım olursa asla aklıma gelip de almayacağım ilaç çıktı. Hepsini pazartesi günü sağlık ocağına götüreceğim. Aklınızda olsun, evdeki gereksiz ilaçlarınızı dolapta durmasındansa götürün sağlık ocağına birilerinin işine yarasın. 

Hâlâ nasıl o kadar son kullanma tarihi geçen çıktı ona hayret ediyorum,  düzenli olarak veriyorum güya.

Evet bugünün temizliği bu kadardı. 

Sabah yürüyüşte çektiğim videolarla iyi geceler dileyeyim size. 


Sonradan Not : Mutfakta bulaşık makinası boşaltırken paketinden hiç çıkmamış fincan takımı ile kupa buldum. Hediye geldikleri için duruyorlardı. Baktım. İhtiyacım yok diye kaldırmışım ama ihtiyacım olsa kullanırmıyım, ııh, içimi mutlulukla doldurmuyorlar. Verilecekler arasına girdiler. 

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. çeşit çeşit bitki, çiçek güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığım mahallenin bahçelerinden :)

      Sil
  2. fazla yer işgal eden ilaçları sağlık ocağına verme fikrini tuttum:) kış manzaran çok iyii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah ben video çekeyim diye kar yağmış, sonra hiç yağmadı :)

      Sil
  3. 1:10'da çocukken pek sevdiğimiz ballıbaba bitkisi var:)
    Baştakiler de genelde berry cinsi, mevsimin güzelleri. İlaçlardan uygun olanları yakınlarda okul varsa ecza dolaplarına verebilirsin. Çok sevinirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ballıbabalar ve hanımelleri tatlı niyetine kullanırdık :D

      O da çok güzel fikirmiş. Benimkiler pek uygun değil okullara ama ağrı kesici, nezle grip gibi ilaçlar ve batikon falan çok iyi olur.

      Sil
  4. Ben de hep sağlık ocağına veririm. Video güzeldi...
    https://www.instagram.com/bedesiyilikdukkan/
    söyle bir sayfa var fincanları veya eskileri buraya gönderip eğitime destek sağlıyabilirsin..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Bu ecza dolapları hep mi böyle acaba, gizli gizli birisi stok yapıyor sanki. Ayda bir boşaltsam gene bir sürü şey çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir doktora gitsek üç ilaçla dönüyoruz. Yani ben zaten pek gitmem de Can nezle olsa gitmek zorunda o şekilde uçamadığından. Doktorun verdiği her ilacı itinayla satın alır ama hemen hiç içmez :D

      Sil
  6. Demin yazdığım mesaj gitmedi sanırım ya da yine spama düştü :-(

    Son kullanma tarihi geçmiş ilaçları toplayan geri dönüşüm kutuları var. Onlardan bulursan oraya atabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spama düşmemiş yorum Şule.

      Bizim sağlık ocağı sitenin hemen karşısında olunca onlara vermek kolayıma geliyor, dediğin kutulardan hiç görmedim burada. Bir bakayım.

      Sil