Sabah Sabah

Ocak 10, 2022

Dün gece uyku tutmadı bir türlü. Kitap okudum ben de. Üç kere uyumayı denedim üçünde de içimi sıkıntı basıp kalktım. 

Dolayısıyla haftaya çöp gibi uyandım.

Uyanmasaymışım da olurmuş.

Sekiz buçukta dersi olan Bilgehan kalkmadı. (Bu aşamada çaresizlik ve sinirden ağlıyorum. Ne yapacağımı, çocuğumu nasıl hale yola sokacağımı bilmemenin verdiği gerilim hayatımın tam orta yerinde duruyor)

Spor da iptal oldu. Normalde ben kendi kendime yapardım ama hem uykusuz,  hem ayın muayyen günleri olunca boş verdim.(Bütün bileşik sözcüklerin nasıl yazıldığına sürekli bakan bir ben miyim? Kafam basmıyor bir türlü bunlara. Boşvermek bana öre bitişik yazılmalı sonuçta boşu vermiyorum ama ayrı ayrıymış. Ne diyorum ben yaa) 

Yatıp uyuyayım bari yürüyüşe gidene kadar dedim ama hâlâ uyuyan oğlanın derdi beni boğdu, kalkıp mutfağımı toparlayayım bari dedim. O arada 12 tane çay bardağını paketleyip koymuşum verileceklerin arasına. (24 tane daha var :/)  

Şu an tam zombi gibiyim. İçtiğim kahve de beni ayaltamadı. Çaresizlik hissim ayyuka çıktı. Açım. 

Demişim. Sonra biraz blogları okudum, ardından yürüyüşe gittim. Kahvaltımı yaptım. Saat 13.50,  oğlan hâlâ uyuyor. :/

Neyse hemen uyumak niyetindeydim ama misafir gelme olasılığı çıktı. Pek küçük bir olasılık ama benim evimde bir haftadır süpürge açılmadı, dökülen kutulardan her yer dandini. Azıcık toparlayayım bari. Ne dağıtmıştım oysa ki beeee.

Bu arada ikili paket kalitesiz bir iskâmbil kâğıdı seti ile bir paket de eksik iskâmbil kâğıdını atılanlara ekledim. Bugün işler kesat ama bugün zaten çekmece dökmüyordum, yine de bayağı bir şey attım sayılır.

Gidip şu evi süpüreyim şimdi,  sonra belki uyurum azıcık. 

Gece gece güncelleme : Saat geceyarısını geçti.Uyuyacak vakit bulamadım. Evi süpürüp toparladıktan sonra mutfağa daldım. Yemekte dört misafirim vardı. Üçü yatıya kaldı. Şimdi yatağa gelebildim. 

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Selam çocuklar sürekli uyuyor. Özellikle erkek çocuğu. Benim oğlumda ayni.Sabahları neyse kahvaltıya yetişiyordu. Hiç dert etme. İstanbul'dayken çıkıp işlerimi hallederim. Yanlışlıkla atılan bardaklar aman dikkat et. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkisi gündüz uyuyor, gece uyku tutmuyor diye dolanıyor . Neden tutmuyor acaba. Bugünkü dersler kaçtı. Online eğitim hepten yaktı bizi. Dert ettiğim dersleri değil aslında hayatına bakışı. Neyse, uzun konu bunlar :)

      Sil
  2. Uyuyup dinlenmişsin ve biraz olsun hafiflemişsindir inş. Uykusuzluk her şeyi kafaya takma nedeni bence. Ayrı-birleşik yazma konusu misal, gülümsettin:) Geçen yıl öğrendim kolay yolunu. ''sevenleri ayırmayalım'' diye yaz aklına. ''konuk sever'' diye hiç düşünmeden ayrı yazmak için:) Bilgiç uykusunu iyice almıştır. Yarın vaktinde kalkar;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuyamadım üzerine misafir ağırladım, üç tane de yatak hazırlamam gerekti, yatağa ancak gece yarısı gelebildim Zeugma.

      Ben bir tek yan yananın yan yana yazılmadığını öğrenebildim o kadar :D

      Bilgiç öğleden sonra kalktı, şimdi sabaha kadar oturur. Tek mesele bilgisayar odasında misafirler yatacağından nereye saldırır artık bilmiyorum.

      Sil
    2. Ah ya, çok zorlu bir günmüş. Yatılı misafirlik işi keyfi değildir umarım. İnşallah derin bir uyku çekersin artık.
      yan yananın yan yana yazılmadığı kadar komik örnek yok değil mi?:))

      Bir de diğer dillerde Paris derken a çok kısa okunur, biz o a'yı uzatarak söylemek zorundayızdır ama işaretsiz yazarız.

      Bu arada ben ne yazmışım öyle, yuh!
      Sevenleri ayırmayalım deyip hiç düşünmeden ''konuksever'' yazmak için olacaktı tabii:(

      Sil
    3. Zorlu gündü gerçekten de Zeugma, doğrusu böyle zamanlarda insana gelen güç kuvvet mucizevi bir şey.

      Eskiden a'nın üzerinde - olurdu uzatmalar için diye hatırlıyorum sanki.

      Evet,konuksevere bakınca ben de bakınca pek mana verememiştim, ters psikoloji herhalde dediydim :D

      Sil
  3. Benim oğlumda sözde 7 gibi hep kalkardı. Çocuk okula başladığından beri uyanmıyor. Aynı saatte yatmasına rağmen üstelik. :)))
    Yatanı kaldırmak zor iş. Hele kalkmayan biriyse. Ablamda kalkmazdı. Saatini kurardı biz uyanırdık o bana mısın demezdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler de küçükken öyle kalkarlardı. Sonra nasıl böyle oldular bilmem :)

      A kalkmazsa kalkmasın diyeceğim ama ben sırf onu kaldırmak için uyanırken o fosur fosur uyuyunca sinir basıyor.

      Sil
  4. "Bütün bileşik sözcüklerin nasıl yazıldığına sürekli bakan bir ben miyim? " Soruna cevap veriyorum.
    Ben de böyleyim, hep bakarım, hep de bakarım :)
    Yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
  5. uyku düzenim şaşınca ben de iyi hissetmiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Uuuu yoğun bir gün olmuş. Küçük çocuklu hayatta beş dakika boş kalsam uyuyakalıyorum. :D Dün annemlerin kanepede şak diye kapamışım gözlerimi kimse de ellemeyince 1 saat uyumuşum bayılıyorum böyle anlara. Kimse ellemese herhalde bir hafta kesintisiz uyurum. Doğurdum doğuralı uykuya hasretim var. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendimi bildim bileli uykucuyum, okula giderken sekiz buçukta yatmışlığım vardır, sekiz buçukta nasıl uyur birisi :D

      Sil
  7. ben de bütün bileşikleri ayırmayayım çabasından sürekli kontrol halindeyim. Bu çocuklar bizi çok zorluyor azizim, bir de bu pandemiydi onlinedı gerçekten psikolojilerimizi etkiledi, ama sanırım onlar alttan alta biraz daha fazla etkilendi sanki. Neyse umarım hafta iyi şekilde devam etsin, kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bileşik kelimeler kâbusum :)

      Çocuklara da bize de iyilik güzellik versin Allah, zor işler.

      Sil