Bir Günü Daha Yedim

Ocak 02, 2022


Akşama kadar kitabımı okudum. Asimov'un Şafağın Robotları sürükleyici bir polisiyeydi. 



Sonra Timbuktu'ya başladım.



Akşam güneş çıktı ufuktaki denizde bu güzel manzara belirdi.



Salondaki dolabın çekmecelerini döküp öyle bıraktım. Çekmecelerden birisinde hâlâ teyp kasetlerin doluydu onları kutuya doldurdum. 



Ne çok peçete, örtü falan var onları ne yapacağım bilmem.



Defter çekmecesini açmadım daha ,evdeki kırtasiyenin haddi hesabı yok. Defterler, kalemler, kağıtlar, dosyalar, yapıştırıcılar. 


İçimde bi sıkıntı var. Ayın muayyen günlerine Bilgiç'in abuklukları eklenince yaşam enerjim solup gidiyor.  



Mutfak karman çorman, bulaşık makinası boşalacak, ev dandini, yılbaşı gecesi anneme götürdüklerimi bile yerine yerleştirmedim daha. Süsler de kalkacak.



İşte böyle bir akşam. 

Dün Kate diye bi film izledim bu arada, Metos'la acaba bunu izleyip da şaşıran, meraklanan, beğenen kimse var mı dedik. Hani çıtır çerez istiyordum ama bu da bayatlamış çerezdi.

Ay be  bir ara 2021 de sevdiğim şarkıları, filmleri ve kitapları anlatayım. Daha derken üşendim. 

Şu fotoğraflara şarkı ekleyeyim ben. Güzel manzara ile güzel şarkılarımız olsun.

 Bu arada ben şarkı ararken Metos bulaşık makinasını boşaltmaya başlamış. Canım oğluşum benim. O da olmasa napardım bilmem. 

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Umarım benim oğlumda büyüdüğünde böyle düşünceli olur, çok şanslısınız ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına diyelim o zaman Zeynep, umarım öyle olur :)

      Sil
  2. Her eve bir Netos lazım.
    Bulaşık makinasını boşaltmasa da olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her anneye lâzım gerçekten de Tülin :)

      Sil
  3. Asimov deyince beni benden aldın Handan :) çok severim robot serisini :) Dancing in the dark da iyi geldi, fotolar yine süper <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kitabını keyifle okuduğum yazarlardan Manxcat :)

      Sil
  4. Çok güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflara tıklayıp şarkıları da dinledin mi :)

      Sil
  5. Benim evde de yapılacak çok iş var. Yarın boş günüm olduğu için işleri biraz azaltırım diyorum ama iş yapmaya üşenip bloğuma yazı yazmakla zaman geçirebilirim :-)

    2021 değerlendirmeleri için acele etmene gerek yok bence. Canın ne zaman isterse o zaman yazarsın. Sanırım be marta kadar geçen yılı değerlendiren yazılar yazacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyfim geldiğinde yazacağım sanırım Şule, zorlama yazılmıyor bu yazılar :) Bakalım ne zaman gelecek :D

      Sil